Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 września 2017, 10:04

autor: Adrian Werner

Bright Memory - nowy zapis rozgrywki z pierwszoosobowej gry akcji

Opublikowano nowy zapis rozgrywki z Bright Memory, czyli obiecującej gry akcji, w której za pomocą futurystycznego uzbrojenia będziemy walczyli z przeciwnikami typowymi dla realiów fantasy.

BRIGHT MEMORY W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: FYQD Studio
  2. Wydawca: FYQD Studio
  3. Gatunek: FPS
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 2018 r.

Do sieci trafił nowy materiał wideo z gry Bright Memory, czyli pierwszoosobowej strzelanki powstającej na bazie silnika Unreal Engine 4. Projekt prezentuje się szalenie imponująco biorąc pod uwagę fakt, że w całości jest on dziełem jednego dewelopera – Zenga Xianchenga.

Bright Memory powstaje na razie wyłącznie z myślą o pecetach. Premiera gry ma nastąpić w przyszłym roku. Warto dodać, że produkcja zaoferuje wsparcie dla Oculus Rift. Projekt zrobił spore wrażenie na twórcach silnika Unreal, czyli ludziach ze studia Epic Games. W rezultacie Zeng Xiancheng znalazł się wśród deweloperów, którzy zostali wsparci finansowo przez firmę w ramach programu Unreal Dev Grants.

Na razie niewiele wiadomo na temat fabuły. Wiemy, że produkcja połączy elementy science fiction oraz fantasy, pozwalając na wcielenie się w dziewczynę imieniem Shelia, która wyposażona w futurystyczny ekwipunek będzie eksplorowała pełną magii i potworów krainę.

Tytuł skoncentruje się na walce i ten aspekt rozgrywki zapowiada się całkiem ciekawie. Podczas zabawy wykorzystamy szeroki arsenał broni palnej oraz specjalną rękawicę, potrafiącą m.in. podrzucać przeciwników w powietrze czy wystrzeliwać energetyczną linkę z hakiem, służącą do szybkiego pokonywania dużych dystansów. Ponadto bohaterka będzie mogła walczyć w zwarciu za pomocą miecza i korzystać nie tylko z prostych ataków, ale również różnorodnych kombosów.

Cały ten arsenał wykorzystamy w walce z potworami wprost wyjętymi z typowych gier fantasy, takich jak np. szkielety czy smoki. Konfrontacja tego typu przeciwników z futurystycznym uzbrojeniem powinna zapewnić świeże wrażenia podczas zabawy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej