autor: Mateusz Kądziołka
Bounty Hunter Powertech – drzewo Shield Tech
Opis talentów z drzewa Shield Tech dla Bounty Hunter Powertech.
Drzewo Shield Tech
Pierwszy poziom:
Combust (2 pkt.) – Flame Burst i Flame Sweep podpalają cel, zmniejszając obrażenia przez niego zadawane o 2%/pkt przez 15 s.
Intimidation (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane wszystkimi efektami od ognia o 2%/pkt.
Rail Loaders (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Rail Shot o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Neural Overload (1 pkt) – obrażenia Ion Gas Cylinder obniżają prędkość poruszania się celu o 50% przez 2 s.
Ion Overload (2 pkt.) – Rocket Punch ma 50%/pkt szansy, aby wywołać Ion Gas Cylinder. Dodatkowo, gdy Ion Gas Cylinder zadaje obrażenia, ma 50%/pkt szansy, aby zadać dodatkowe obrażenia energetyczne przez 6 s.
Steely Resolve (3 pkt.) – zwiększa Aim o 3%/pkt.
Rebraced Armor (2 pkt.) – zwiększa pancerz o 8%/pkt.
Trzeci poziom:
Shield Vents (2 pkt.) – zwiększa szansę na zablokowanie tarczą o 1%/pkt. Dodatkowo osłonienie się przed atakiem ma 25%/pkt szansy, aby odjąć 8 pkt. heat. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 6 s.
Oil Slick (1 pkt) – spryskuje wrogów olejem. Celność dotkniętych tą umiejętnością przeciwników jest obniżona o 20% przez 18 s.
Available Upgrade (2 pkt.) – zwiększa absorpcję o 3%/pkt i redukuje cooldown Kolto Overload o 30 s/pkt.
Czwarty poziom:
No Escape (2 pkt.) – Grapple ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić przeciwnika na 3 s. Dodatkowo Stealth Scan ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić wykrytych przeciwników na 3 s.
Supercharged Ion Gas (1 pkt) – zwiększa obrażenia zadawane przez Ion Gas Cylinder o 25% i wydłuża trwanie shock o 3 s.
Ion Screen (2 pkt.) – zwiększa redukcję otrzymywanych obrażeń, gdy Ion Gas Cylinder jest aktywny o 1 %/pkt.
Flame Shield (2 pkt.) – zwiększa szansę na krytyczne trafienie Rocket Punch i Flame Shield o 15%/pkt. Dodatkowo zasłonienie się tarczą przed atakiem ma 25%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Rocket Punch. Ten efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 4,5 s.
Piąty poziom:
Jet Speed (2 pkt.) – Jet Charge ma 50%/pkt szansy, aby zwiększyć prędkość poruszania się postaci o 30% przez 4 s.
Jet Charge (1 pkt) – postać skacze do oddalonego przeciwnika, zadając mu obrażenia kinetyczne, przerywając umiejętność, którą aktualnie wróg używa oraz unieruchamiając go na 3 s. Nie może być użyte, gdy postać jest za zasłoną.
Flame Surge (2 pkt.) – zwiększa bonus trafienia krytycznego Rocket Punch i Flame Sweep o 15%/pkt.
Szósty poziom:
Empowered Tech (5 pkt.) – zwiększa szansę na zablokowanie tarczą o 2%/pkt.
Siódmy poziom:
Heat Blast (1 pkt) – zamienia 8 pkt. heat w uderzenie ognia zadające obrażenia typu elemental.