autor: Mateusz Kądziołka
Bounty Hunter Powertech – drzewo Pyrotech
Opis talentów z drzewa Pyrotech dla Bounty Hunter Powertech.
Drzewo Pyrotech
Pierwszy poziom:
Bursting Flame (3 pkt.) – Flame Burst ma 33,34%/pkt szansy, aby uruchomić Combustible Gas Cylinder.
Iron Fist (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Rocket Punch o 4%/pkt.
Integrated Cardio Package (3 pkt.) – zwiększa Endurance o 1%/pkt.
Drugi poziom:
Superheated Gas (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Combustible Gas Cylinder o 10%/pkt i szansę na to, że zostanie włączony o 2%/pkt.
Sweltering Heat (2 pkt.) – Combustible Gas Cylinder ma 50%/pkt szansy, aby zredukować prędkość poruszania się celu o 50% przez 2 s.
Gyroscopic Alignment Jets (2 pkt.) – postać ma 50%/pkt szansy, aby usunąć 8 pkt. heat, gdy jest pod wpływem efektów ograniczających ruch.
Trzeci poziom:
Degauss (2 pkt.) – gdy Energy Shield jest aktywowany, ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch.
Superheated Rail (2 pkt.) – Rail Shot ignoruje 15%/pkt pancerza przeciwnika. Dodatkowo, gdy Rail Shot trafi płonący cel, ma 50%/pkt szansy, aby usunąć 8 pkt. heat i odświeżyć czas trwania efektu spalania Combustible Gas Cylinder.
Incendiary Missile (1 pkt) – wystrzeliwuje rakietę eksplodującą przy kontakcie z przeciwnikiem. Pocisk zapala cel i zadaje mu obrażenia typu elemental.
Infrared Sensors (2 pkt.) – zwiększa wykrywanie ukrytych przeciwników o 1/pkt, skuteczność obrony o 1%/pkt i redukuje cooldown Stealth Scan o 2,5 s/pkt.
Czwarty poziom:
Rapid Venting (2 pkt.) – redukuje cooldown Vent Heat o 15 s/pkt.
Prototype Particle Accelerator (3 pkt.) – Flame Burst ma 10%/pkt szansy, a Rocket Punch 15%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Rail Shot i sprawić, że następny Rail Shot będzie darmowy.
Piąty poziom:
Energy Rebounder (2 pkt.) – gdy postać otrzymuje obrażenia, ma 50%/pkt szansy, aby zredukować cooldown Energy Shield o 1,5 s/pkt. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.
Rain of Fire (3 pkt.) – Rapid Shots, Rocket Punch, Rail Shot, Unload i Flame Sweep zadają 3%/pkt więcej obrażeń płonącym przeciwnikom.
Firebug (2 pkt.) – zwiększa bonus obrażeń krytycznych Combustible Gas Cylinder, Rail Shot, Incendiary Missile i Thermal Detonator o 15%/pkt.
Szósty poziom:
Automated Defenses (2 pkt.) – trafienia krytyczne mają 50%/pkt szansy, aby zredukować cooldown Kolto Overload i Thermal Sensor Override o 3 s/pkt. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.
Burnout (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne umiejętnościami o 1%/pkt i zwiększa obrażenia typu elemental zadawane przez DoT-y o 10% celom, które mają poniżej 30% punktów życia.
Siódmy poziom:
Thermal Detonator (1 pkt) – postać rzuca termalny detonator, który przyczepia się do celu i wybucha po kilku sekundach. Standardowi i słabi przeciwnicy wchodzą w stan paniki, gdy ładunek jest aktywny. Eksplozja zadaje obrażenia kinetyczne. Standardowi i słabi przeciwnicy są odrzuceni falą uderzeniową. Umiejętność dzieli 15-sekundowy cooldown z Explosive Dart.