autor: Mateusz Kądziołka
Bounty Hunter Mercenary – drzewo Arsenal
Opis talentów z drzewa Arsenal dla Bounty Hunter Mercenary.
Drzewo Arsenal
Pierwszy poziom:
Mandalorian Iron Warheads (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkie rakiety i Power Shot o 3%/pkt, a leczenie Kotlo Missile o 10%/pkt.
Integrated Systems (2 pkt.) – zwiększa moc leczenia dawanego i otrzymywanego o 1%/pkt.
Ironsights (3 pkt.) – zwiększa Aim o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Stabilizers (3 pkt.) – redukuje pushback przy korzystaniu z Power Shot, Concussion Missile, Tracer Missile i Unload o 25%/pkt.
Muzzle Fluting (1 pkt) – redukuje koszt Power Shot i Tracer Missile o 9.
Upgraded Arsenal (1 pkt) – zwiększa efektywność cylindrów z gazem, gdy są aktywne. Combustible Gas Cylinder (zwiększa szansę na trafienie krytyczne umiejętnościami o 3%), High Velocity Gas Cylinder (redukuje koszt Rail Shot o 8), Combat Support Cylinder (zwiększa szansę na trafienie krytyczne umiejętnościami o 3%).
Custom Enviro Suit (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 1%/pkt i otrzymywane leczenie o 3%/pkt.
Trzeci poziom:
Power Barrier (2 pkt.) – Power Shot i Tracer Missile mają 50%/pkt szansy na wygenerowanie Power Barrier, który redukuje otrzymywane obrażenia o 2% przez 15 s. Kumuluje się do 5 razy.
Afterburners (2 pkt.) – Rocket Punch ma 50% szansy, aby odrzucić przeciwnika na kilka metrów. Dodatkowo efekt odepchnięcia Jet Boots jest silniejszy i odpycha wrogów 2 m/pkt dalej.
Tracer Missile (1 pkt) – wystrzeliwuje rakietę zadającą obrażenia kinetyczne i dającą tzw. „heat signature” redukującą pancerz przeciwnika o 4% przez 15 s. Kumuluje się do 5 razy, a cel jest podatny na Rail Shot.
Target Tracking (2 pkt.) – zwiększa bonus krytycznego trafienia Unload i Heatseeker Missiles o 15%/pkt.
Czwarty poziom:
Jet Escape (2 pkt.) – redukuje cooldown Jet Boost o 5 s/pkt i Determination o 15 s/pkt.
Light 'Em Up (1 pkt) – cel Tracer Missile otrzymuje dodatkową „heat signature”.
Terminal Velocity (2 pkt.) – gdy High Velocity Gas Cylinder jest aktywny, wszystkie trafienia krytyczne rakietami i Unload mają 50%/pkt szansy na usunięcie 8 pkt. heat. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 3 s.
Piąty poziom:
Pinning Fire (2 pkt.) – Unload ma 50%/pkt szansy, aby spowolnić przeciwnika o 50% na 2 s.
Riddle (1 pkt) – zwiększa obrażenia zadane przez Unload o 33%.
Tracer Lock (1 pkt) – Tracer Missiles dają Target Lock, który zwiększa obrażenia zadane przez następny Rail Shot o 6%. Kumuluje się do 5 razy.
Kolto Vents (1 pkt) – Vent Heat regeneruje 7% maksymalnych punktów życia w czasie 10 s.
Szósty poziom:
Barrage (3 pkt.) – Power Shot i Tracer Missile mają 10%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Unload i zwiększyć obrażenia zadane przez następny Unload o 25%. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 6 s.
Power Overrides (2 pkt.) – redukuje cooldown Concussion Missile o 7,5 sekundy i cooldown Thermal Override o 15 s.
Siódmy poziom:
Heatseeker Missiles (1 pkt) – wystrzeliwuje kilka rakiet zadających obrażenia kinetyczne. Obrażenia są zwiększone o 5% za każdą „heat signature” na celu.