Borderlands wykorzystywać będzie biblioteki DirectX 10
Serwis PC Gamer Hardware przeprowadził wywiad z Corrinne Yu, szefem działu technologicznego w firmie Gearbox Software, producenta gry Borderlands.
Serwis PC Gamer Hardware przeprowadził wywiad z Corrinne Yu, szefem działu technologicznego w firmie Gearbox Software, producenta gry Borderlands.
Z wywiadu dowiadujemy się m.in. że ekipa mocno zmodyfikowała zakupiony wcześniej od Epica silnik Unreal Engine 3. Usprawniono na przykład moduł odpowiedzialny za fizykę poruszania się pojazdów. Z wypowiedzi pani Yu wynika również, że gra korzystać będzie ze wszystkich najnowszych technologii, w tym oczywiście z DirectX 10 (wersja PC).
Rekomendowaną przez Corrine Yu kartą graficzną jest GeForce 8800 GTX, oraz spora ilość pamięci RAM. Dzięki takiej konfiguracji gracze powinni mieć możliwość zagrania w Borderlands nawet w rozdzielczości 1600x1200 (4xFSAA/8:1 AF).
Borderlands będzie strzelaniną FPP z elementami RPG, która w chwili obecnej powstaje w studiu Gearbox Software. Akcja gry rozgrywać się będzie w bliżej nieokreślonej, postapokaliptycznej przyszłości na skolonizowanej przez ludzi planecie Pandora. Premiera programu odbędzie się dopiero w przyszłym roku. Platformami docelowymi są komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.