autor: Kamil Zwijacz
BlueStreak - shooter Cliffa Bleszinskiego wykorzysta Unreal Engine 4
Studio Boss Key Productions ujawniło na imprezie PAX East, że arena shooter BlueStreak tworzony jest w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Tytuł dodatkowo doczekał się pierwszego zwiastuna stworzonego na rzeczonym silniku.
- Gatunek arena shooter
- Deweloper: Boss Key Productions
- Wydawca: Nexon
- Platformy sprzętowe: komputery PC
- Data premiery: nieznana
Poznaliśmy kolejne informacje dotyczące gry BlueStreak – nowej produkcji Cliffa Bleszinskiego, tworzonej w założonym przez niego studiu Boss Key Productions. Deweloper ujawnił bowiem podczas PAX East, że tytuł wykorzysta technologię Unreal Engine 4, która od kilku dni udostępniana jest za darmo wszystkim zainteresowanym. Jednocześnie zaprezentowano pierwszy, krótki zwiastun gry, stworzony na wspomnianym silniku. Niestety jego jakość pozostawia wiele do życzenia i nie ukazano na nim rozgrywki. Mimo wszystko i tak warto rzucić okiem na powyższe nagranie.
Z ujawnionych do tej pory informacji wynika, że BlueStreak będzie arena shooterem, wykorzystującym model biznesowy free-to-play. Tytuł z ukaże się na komputerach osobistych dzięki firmie Nexon i… nic więcej nie wiemy, gdyż deweloperzy na razie skrzętnie skrywają pozostałe szczegóły.
Cliff Bleszinski zasłynął w świecie gier kilkoma uznanymi projektami. W ostatnich latach kojarzony był głównie z serią Gears of War, ale to nie jedyne IP przy którym pracował. Zasłużony projektant maczał palce chociażby przy marce Unreal, grze Shadow Complex czy też Jazz Jackrabbit. Deweloper przez szereg lat związany był z firmą Epic Games, której szeregi opuścił w 2012 roku.