Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 grudnia 2005, 08:47

Blazing Angels: Squadrons of WWII oficjalnie na Xbox 360

Do tej pory były to tylko plotki, dziś wiemy już oficjalnie – gra Blazing Angels: Squadrons of WWII zostanie opublikowana również na Xbox 360 (dotychczasowe plany obejmowały tylko pierwszą konsolę Microsoftu). Koncern UbiSoft, który jest jednocześnie producentem i wydawcą programu, zapowiada, że trafi on na zachodni rynek w marcu przyszłego roku. Ta przybliżona data premiery dotyczy obu wersji gry

Do tej pory były to tylko plotki, dziś wiemy już oficjalnie – gra Blazing Angels: Squadrons of WWII zostanie opublikowana również na Xbox 360 (dotychczasowe plany obejmowały tylko pierwszą konsolę Microsoftu). Koncern UbiSoft, który jest jednocześnie producentem i wydawcą programu, zapowiada, że trafi on na zachodni rynek w marcu przyszłego roku. Ta przybliżona data premiery dotyczy obu wersji gry.

Blazing Angels: Squadrons of WWII oficjalnie na Xbox 360 - ilustracja #1

Blazing Angels: Squadron of WWII to przygotowany z myślą o posiadaczach konsol Xbox i Xbox 360, symulator lotu o wybitnie zręcznościowym charakterze. Gracz wciela się tu w rolę pilota, który wykonuje szereg misji w czasie II Wojny Światowej, poczynając od słynnej Bitwy o Anglię, na bombardowaniu Berlina kończąc.

Blazing Angels: Squadrons of WWII oficjalnie na Xbox 360 - ilustracja #2

Do wyboru jest aż 45 myśliwców, najsłynniejszych maszyn II Wojny Światowej, którymi dysponowali Anglicy, Amerykanie, Niemcy i Japończycy. Każdy model został dokładnie odwzorowany, aby jak najwierniej pokrywał się z faktycznie istniejącymi samolotami. Oprócz perspektywy trzeciej osoby, program oferuje również widok z kokpitu. W obu przypadkach na ekranie widzimy celownik, który pomaga lepiej skupić się na celu i uniknąć niepotrzebnej straty amunicji. W walce przydaje się także umieszczony w prawym, górnym rogu radar, określający pozycję maszyn wroga względem naszego samolotu.

Więcej informacji na temat Blazing Angels: Squadrons of WWII znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej