autor: Daniel Sodkiewicz
Beer Tycoon – nawarz sobie piwa
Posiadanie na własność browaru to marzenie nie tylko polskich piwoszy. O własnej piwiarni rymował m.in. Eminem, a dziś za sprawą firmy Frogster Interactive (twórcy m.in. Prison Tycoon) gracze z całego świata będą mogli stanąć na czele piwowarskiego biznesu.
Posiadanie na własność browaru to marzenie nie tylko polskich piwoszy. O własnej piwiarni rymował m.in. Eminem, a dziś za sprawą firmy Frogster Interactive (twórcy m.in. Prison Tycoon) gracze z całego świata będą mogli stanąć na czele piwowarskiego biznesu.
“But if I had a million dollars / I'd buy a damn brewery, and turn the planet into alcoholics ” - If I Had, Eminem
Co prawda, całego świata w alkoholizm nie wpędzimy. Nasza wirtualna działalność będzie obejmować zaledwie trzy europejskie państwa: Belgię, Niemcy i Wielką Brytanię. Rozgrywka w Beer Tycoon polegać będzie na zarządzaniu browarami, budowaniu związanych z tworzeniem piwa nowych struktur, zatrudnianiu personelu i dystrybucji alkoholowego trunku.
Gra będzie oferować:
- 50 składników do tworzenia unikalnej receptury (m.in. różne rodzaje chmielu, wody i przypraw),
- 54 unikalnych postaci, w tym 9 specjalizacji personelu i 9 rodzajów konsumentów,
- 56 konstrukcji niezbędnych do tworzenia piwa (od maszyn produkcyjnych, po urządzenia rozlewające złoty trunek do butelek),
- 7 unikalnych lokacji umiejscowionych w trzech państwach,
- trójwymiarowy silnik graficzny z dynamicznymi zmianami pory dnia,
- 63 rodzajów budynków związanych z browarnictwem (każde państwo to inny styl architektoniczny).
Minimalne wymagania systemowe:
- Pentium III 800MHz
- 128MB RAM
- Karta graficzna z 32MB pamięci
Premiera gry nastąpi najprawdopodobniej w styczniu 2007.