Battlerite Royale – dziś premiera w modelu free-to-play
Battlerite Royale wychodzi z Wczesnego dostępu na Steamie i przechodzi na model darmowy z mikropłatnościami. Z tej okazji deweloperzy z firmy Stunlock Studios przygotowali obszerną łatkę, w której między innymi wprowadzają nowych Czempionów i rozbudowują mapę.
Na dzisiaj zaplanowano oficjalną premierę Battlerite Royale, czyli multiplayerowej gry akcji typu battle royale, osadzonej w uniwersum wykreowanym na potrzeby gry Battlerite. Produkcja, którą od września 2018 roku można było sprawdzić w ramach płatnego Wczesnego dostępu na platformie Steam, zadebiutuje w modelu free-to-play (darmowym z opcjonalnymi mikrotransakcjami) o 18:00 polskiego czasu, jak można wyczytać w oficjalnym ogłoszeniu. Z tej okazji odpowiedzialna za rozwój omawianego tytułu ekipa Stunlock Studios przygotowała obszerną aktualizację; sprawdźmy więc, jakie zmiany zamierzają wprowadzić deweloperzy.
Zacznijmy od tego, że w łatce oznaczonej numerem 1.0 twórcy oddadzą w nasze ręce trójkę nowych Czempionów (grywalnych postaci) – podczas gdy Oldur potrafi zaginać czasoprzestrzeń, Taya przyzywa tornada, z kolei Pearl specjalizuje się w atakach wodnych. Zmian doczekała się również sama wyspa Talon (pole bitwy), którą rozbudowano o dwie nowe strefy – Frozen Plateau oraz Trade's Islet. Poza tym patch wprowadzi tak zwany Battl Pass – oprócz jego darmowej wersji dostępna będzie płatna edycja (Premium Pass), której posiadacze otrzymają rozmaite dodatki kosmetyczne.
Premiera Battlerite Royale to również okazja do zresetowania rankingów i rozpoczęcia pierwszego sezonu zmagań (Battle Season 1), wprowadzenia tak zwanych poziomów i zadań sezonowych czy przemodelowania misji dziennych. Deweloperzy nie omieszkali przy tym wprowadzić zmian w interfejsie oraz zdeptać szeregu bugów, których listę znajdziecie pod tym adresem.
Przypomnijmy, że Battlerite Royale to spin-off Battlerite'a – produkcji typu MOBA z 2017 roku – w którym gracze toczą starcia na śmierć i życie na stopniowo zmniejszającej się arenie. W trakcie zabawy kontrolują Czempionów, z których każdego wyposażono w unikalne zdolności oraz cechy. W przeciwieństwie do pierwowzoru, nie uświadczymy tu ani sojuszniczych jednostek sterowanych przez sztuczną inteligencję, ani wieżyczek, a sam system walki jest czysto zręcznościowy.