autor: Marcin Skierski
Battlefield 3 zakupiony przez 100 tysięcy polskich graczy
Firma Electronic Arts Polska ujawniła najnowsze wyniki sprzedaży gry Battlefield 3 w Polsce. Strzelanina studia EA DICE rozeszła się na naszym rynku w liczbie 100 tysięcy egzemplarzy.
Poznaliśmy najnowsze wyniki sprzedaży gry Battlefield 3 w naszym kraju. Firma Electronic Arts Polska ogłosiła, że produkcja studia EA DICE rozeszła się na rodzimym rynku w nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy.
Tytuł miał swoją oficjalną premierę w Polsce dokładnie 27 października, a więc powyższy wynik udało się osiągnąć w niecałe dwa miesiące. Według ostatnio udostępnionych danych, grę najchętniej kupują posiadacze pecetów, wyprzedzając pod tym względem użytkowników PlayStation 3. Najmniej popularna w naszym kraju jest edycja na Xboksa 360. Konkretnych liczb na obecnym etapie jednak nie znamy.
Duży sukces strzelaniny na rodzimym rynku nie zaskakuje w kontekście wcześniej ujawnianych informacji. Już w dwa tygodnie po premierze najnowsze dzieło studia EA DICE trafiło do rąk 66 tysięcy polskich graczy, co przełożyło się na ok. 7,2 milionów złotych przychodu. Gra cieszy się u nas większą popularnością od Call of Duty: Modern Warfare 3, czyli odwrotnie do tendencji obserwowanej na świecie.
Firma Electronic Arts Polska ujawniła także, że Battlefield 3, FIFA 12 oraz The Sims 3: Zwierzaki są najchętniej kupowanymi grami w grudniu bieżącego roku przez polskich konsumentów. Rodzimy dystrybutor powołuje się w tym miejscu na zestawienia publikowane przez sklepy.
Battlefield 3 został wydany w naszym kraju w pełnej polskiej wersji językowej na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC. Niedawno swoją premierę miał dodatek DLC Powrót do Karkand przynoszący m.in. cztery dodatkowe mapy do trybu multiplayer. Rozszerzenie jest dostępne za darmo dla osób, które złożyły przedpremierowe zamówienie na grę Battlefield 3. Reszta chętnych musi dodatkowo zapłacić (PC: 49,90 złotych, PlayStation 3: 55 złotych, Xbox 360: 1200 punktów Microsoftu).