autor: Marcin Skierski
Battlefield 3 zaatakuje sklepy w listopadzie
Ostatnie pogłoski na temat rzekomego terminu premiery Battlefielda 3 zostały częściowo potwierdzone. John Riccitiello (dyrektor generalny Electronic Arts) zdradził podczas Ad Age Digital Conference w Nowym Jorku, że nowe dzieło EA DICE trafi do sprzedaży w listopadzie tego roku.
Ostatnie pogłoski na temat rzekomego terminu premiery Battlefielda 3 zostały częściowo potwierdzone. John Riccitiello (dyrektor generalny Electronic Arts) zdradził podczas Ad Age Digital Conference w Nowym Jorku, że nowe dzieło EA DICE trafi do sprzedaży w listopadzie tego roku.
Oficjalna zapowiedź Riccitiello skróciła nieco okres oczekiwania na Battlefield 3 (dotychczas produkt zapowiadano ogólnie na końcówkę 2011 roku). Niestety, dyrektor generalny EA nie potwierdził dokładnej daty 2 listopada, jaka kilka dni temu krążyła w sieci.
Wydawca świadomie wybrał taki miesiąc na premierę swojego asa. Firma chce bowiem zawalczyć z kolejną częścią serii Call of Duty, która najpewniej pojawi się na rynku w podobnym czasie. Zdaniem Riccitiello, Battlefield 3 jest wręcz „stworzony” do tego, by powalić na kolana dominujący dotychczas cykl od Activision.
Pomoże w tym spektakularna kampania marketingowa, której koszt ma wynieść ok. 100 milionów dolarów. Biorąc pod uwagę „wyskakujące z lodówki” poprzednie odsłony Call of Duty, z podobną częstotliwością przyjdzie nam zapewne w najbliższych miesiącach słyszeć o produkcji EA DICE.
Jednym z elementów, jakim gra ma pokonać konkurencję, może być kampania zapewniająca podobno ok. 12 godzin zabawy. Jeśli te informacje się potwierdzą, a nowe Call of Duty po raz kolejny zaoferuje nam zaledwie kilkugodzinną przygodę, dla wielu osób może to być element przemawiający za trzecim Battlefieldem. Poza tym nie można zapominać o kluczowym dla wielu osób trybie wieloosobowym, pozwalającym na jednoczesną rozgrywkę 64 (PC) lub 24 graczom (konsole).