Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 lipca 2011, 10:10

autor: Adrian Werner

Battlefield 3 - liczba preorderów dorównuje zeszłorocznemu wynikowi Call of Duty: Black Ops

Battlefield 3 to jedna z najbardziej obiecujących tegorocznych produkcji. Z opinią tą najwyraźniej zgadza się wielu graczy, ponieważ według ostatnich danych liczba preorderów na najnowsze dzieło ekipy DICE dorównuje tym, jakimi mogło się pochwalić w zeszłym roku Call of Duty: Black Ops.

Tej jesieni czeka nas prawdziwe starcie gigantów. O serca miłośników gier FPS zawalczą bowiem Battlefield 3 oraz Call of Duty: Modern Warfare 3. Według ostatnich analiz ilości zamówień przedpremierowych pierwszego z tych tytułów pojedynek ten może być bardziej wyrównany niż się tego spodziewaliśmy. Okazuje się bowiem, że preorderów na Battlefield 3 jest obecnie mniej więcej tyle samo co w analogicznym okresie zeszłego roku na Call of Duty: Black Ops.

Battlefield 3 - liczba preorderów dorównuje zeszłorocznemu wynikowi Call of Duty: Black Ops - ilustracja #1

Wieści te pochodzą z firmy Cowen & Company, a konkretnie od jednego z jej analityków - Douga Creutza. Black Ops ostatecznie sprzedało się w ponad 20 milionach egzemplarzy, co dobrze rokuje na przyszłość najnowszemu dziecku studia DICE. Liczba zamówień przedpremierowych spowodowała, że analityk obecnie prognozuje sprzedaż Battlefielda 3 na poziomie jedenastu milionów sztuk. Prawdopodobnie nie wystarczy to jednak do pokonania Call of Duty: Modern Warfare 3. Według najnowszych danych gra ta pod względem preorderów przebija zarówno Battlefielda 3, jak i zeszłoroczne Black Ops. Mimo to szefowie Electronic Arts mają spore powody do zadowolenia. Zwłaszcza, że popularność serii DICE zdaje się rosnąć z każdą kolejną odsłoną. Więc nawet jeśli w tym roku przegra ona z cyklem Activision, to za kilka lat sytuacja może wyglądać zupełnie inaczej.

Przypomnijmy na koniec, że dwa dni temu wypuszczono nowy zwiastun reklamujący tryb multiplayer w Battlefield 3.

Battlefield 3 ukaże się na amerykańskim rynku 25 października. W naszym kraju gra zostanie wydana przez firmę Electronic Arts Polska w pełnej polskiej wersji językowej. Natomiast Call of Duty: Modern Warfare 3 zadebiutuje 8 listopada. Oba tytuły tworzone są z myślą o pecetach, Xboksie 360 oraz PlayStation 3. Zainteresowanym dowiedzeniem się więcej na temat tych produkcji polecamy zapoznanie się z poświeconym im materiałom opublikowanych na naszym serwisie:

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej