Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 5 kwietnia 2004, 13:44

Auran sprzedaje swój silnik graficzny do niekomercyjnych zastosowań za 99$

Firma Auran, znana w branży komputerowej rozrywki głównie ze względu na produkcję gry strategicznej Dark Reign: The Future of War, udostępniła w powszechnej sprzedaży silnik graficzny Auran Jet. Nie byłoby w tym nic specjalnie dziwnego, gdyby nie jeden fakt: w pełni profesjonalny i dający duże możliwości pakiet, można już kupić za 99$, o ile oczywiście nie będzie on przeznaczony do celów czysto komercyjnych.

Firma Auran, znana w branży komputerowej rozrywki głównie ze względu na produkcję gry strategicznej Dark Reign: The Future of War, udostępniła w powszechnej sprzedaży silnik graficzny Auran Jet. Nie byłoby w tym nic specjalnie dziwnego, gdyby nie jeden fakt: w pełni profesjonalny i dający duże możliwości pakiet, można już kupić za 99$, o ile oczywiście nie będzie on przeznaczony do celów czysto komercyjnych.

Za niewielką cenę, amatorzy mogą dostać narzędzia, które pozwalają stworzyć dowolną grę w niezwykle rozbudowanym, trójwymiarowym środowisku. Dodatkową zaletą pakietu jest to, że nie jest on specjalnie skomplikowany w obsłudze, o czym najlepiej świadczy JRally2101 – futurystyczne wyścigi poduszkowców w trybie multiplayer, które zostały stworzone przez sześciu ludzi w okresie siedmiu tygodni! Jako przykłąd możliwości Auran Jet, kod źródłowy rzeczonego programu również znajduje się w zestawie – przykładowe screenshoty możecie natomiast podziwiać poniżej. Również i komercyjne gry korzystają z bogactwa Auran Jet. Najlepszym przykładem może być tu Trainz Railroad Simulator 2004.

Więcej szczegółów na temat Auran Jet a także niezbędne informacje jak zamówić pakiet, znajdują się na oficjalnej stronie firmy. A teraz obiecane screenshoty z JRally2101.

 

Auran sprzedaje swój silnik graficzny do niekomercyjnych zastosowań za 99$ - ilustracja #1
Auran sprzedaje swój silnik graficzny do niekomercyjnych zastosowań za 99$ - ilustracja #2
Auran sprzedaje swój silnik graficzny do niekomercyjnych zastosowań za 99$ - ilustracja #3

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej