Assassin's Creed: Identity jednak nie zostało skasowane?
Pojawiły się nowe informacje związane z Assassin's Creed: Identity. Całkiem możliwe, że gra nie została jednak skasowana, ale za to rozpętało się spore zamieszanie w związku z potencjalną datą premiery tego tytułu.
Przedwczoraj pisaliśmy o zamieszaniu związanym z Assassin's Creed: Identity, z którego wynikało, że gra mogła zostać skasowana. Teraz sytuacja skomplikowała się jeszcze bardziej, ale przynajmniej wydaje się, że projekt wciąż znajduje się w produkcji.
Przypomnijmy, że całe zamieszanie wynikło z usunięcia Assassin's Creed: Identity z nowozelandzkiego App Store, gdzie gra była testowana od kilkunastu miesięcy w ramach tzw. soft launcha. Obawialiśmy się, że może to oznaczać porzucenie projektu, ale wczoraj firma Ubisoft opublikowała nowy zwiastun, w którym znalazła się informacja, że premiera zaplanowana została na 25 lutego.
Aby nie było zbyt łatwo, równocześnie na oficjalnym facebookowym profilu oddziału Ubisoftu zlokalizowanego w Republice Południowej Afryki pojawiło się powiadomienie, że premiera nastąpi 1 lutego. Zanim ktokolwiek zdążył się połapać, która z tych dat jest prawdziwa, firma usunęła zarówno zwiastun, jak i wpis na Facebooku, zostawiając nas w stanie ciężkiej konfuzji.
Trudno teraz przewidzieć, kiedy dokładnie odbędzie się premiera Assassin's Creed: Identity i czy w ogóle nastąpi ona w lutym, czy też w późniejszych miesiącach. Dobra nowina jest jednak taka, że wszystko wskazuje na to, że wbrew początkowym obawom projekt nie został skasowany i ostatecznie będziemy mogli w niego zagrać.
Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Identity zmierza na urządzenia z systemami iOS i Android. Na obu platformach gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Udostępnione do tej pory informacje i materiały pokazują, że spośród mobilnych odnóg serii będzie to produkcja najbardziej zbliżona do pecetowych i konsolowych odsłon. Otrzymamy bowiem w pełni trójwymiarowe miasta, po których będziemy się mogli swobodnie przemieszczać w poszukiwaniu celów zabójstw. Zostanie to jednak zrealizowane za pomocą mechaniki RPG-a akcji, więc podczas zabawy istotną rolę odegra rozwijanie statystyk asasynów.