Ascaron pracuje nad konwersją gry Sacred 2: Fallen Angel na konsolę Xbox 360
Tworzona przez firmę Ascaron Entertainment GmbH druga odsłona cyklu Sacred, nie będzie tytułem ekskluzywnym dla PC. Niemieckie studio rozpoczęło już prace nad konwersją tego programu, która przygotowywana jest z myślą o konsoli Xbox 360.
Tworzona przez firmę Ascaron Entertainment GmbH druga odsłona cyklu Sacred, nie będzie tytułem ekskluzywnym dla PC. Niemieckie studio rozpoczęło już prace nad konwersją tego programu, która przygotowywana jest z myślą o konsoli Xbox 360.
Konsolowa edycja gry Sacred 2: Fallen Angel została zapowiedziana podczas odbywającej się w San Francisco imprezy Game Developers Conference. Autorzy nie zdradzają na razie czy konwersja będzie się czymś różnić w stosunku do pecetowego pierwowzoru, nie znamy również przypuszczalnej daty premiery. Posiadacze „blaszaków” powinni dostać drugą odsłonę cyklu w październiku bieżącego roku, o ile firma Ascaron Entertainment GmbH nie zdecyduje się przesunąć premiery.
Akcja omawianej gry dzieje się na tysiąc lat przed wydarzeniami, których byliśmy świadkami w Sacred. Tym razem do wyboru oddano nam sześciu odmiennych wojowników (Strażnika Świątyni, Inkwizytora itd.). Każdy z nich dysponuje odpowiednim wachlarzem ruchów i specjalnych zaklęć, dzięki którym udowadnia bohaterom niezależnym, że jest nieocenionym pogromcą potworów.
Więcej informacji na temat gry znajdziesz na łamach naszego serwisu: