Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2017, 10:41

autor: Adrian Werner

Arrow Heads - łucznicza strzelanka zadebiutuje 21 września

Kanadyjski zespół Oddbird Studios poinformował, że 21 września do sprzedaży trafi łucznicza gra bitewna Arrow Heads. Produkcja postawi na rozgrywki multiplayer - przez sieć lub na wspólnym ekranie - i wpierw ukaże się na PC, a w późniejszym terminie zadebiutują wersje konsolowe.

ARROW HEADS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Oddbird Studios
  2. Wydawca: Oddbird Studios
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery na PC: 21 września 2017 r.

Niezależne studio Oddbird poinformowało, że kończy prace nad projektem Arrow Heads, czyli multiplayerową grą akcji pozwalającą wziąć udział w potyczkach łuczników. Produkcja zadebiutuje na pecetach 21 września tego roku. W planach są również wydania na konsole Xbox One i PlayStation 4, ale ukażą się one dopiero w 2018 r.

W Arrow Heads gracze pokierują człekokształtnymi ptakami, wykorzystującymi w walce łuki. Starcia rozgrywane będą na małych arenach, a w potyczkach weźmie udział od dwóch do czterech osób. Dostępny też będzie tryb kooperacyjny, w którym użytkownicy połączą siły w celu odpierania kolejnych fal wrogów, kontrolowanych przez sztuczną inteligencję.

Strzelanie z łuku będzie mocno zręcznościowe, a strzały już po pokonaniu kilku metrów zaczną opadać. Aby ułatwić nam celowanie, gra będzie wyświetlała przewidywany tor lotu każdego pocisku. Możliwe ma być także wykonywanie uników i odbijanie strzał. Autorzy obiecują spory wybór map i każda z nich posiadać ma liczne pułapki oraz inne zagrożenia, które uatrakcyjnią zabawę.

W trybie kooperacyjnym łucznicy zmierzą się z hordami niedźwiedzi uzbrojonych w topory, armaty oraz karabiny. Gra pozwoli na zabawę przez sieć lub oraz lokalnie na jednym ekranie. Zwycięstwa nagradzane mają być ziarnami pełniącymi rolę waluty, za którą odblokujemy nowe stroje, łuki oraz specjalne strzały.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej