Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 grudnia 2012, 17:59

autor: Adrian Werner

Anomaly Korea zadebiutuje w okresie świątecznym

Polskie studio 11 bit ogłosiło, że strategia Anomaly Korea ukaże się w trakcie okresu świątecznego na urządzenia mobilne. Wypuszczono również nowy zwiastun.

Mamy dobre wieści dla czytelników, którym do gustu przypadła strategia Anomaly: Warzone Earth. Jej autorzy, czyli ludzie z polskiego studia 11 bit, ogłosili, że kontynuacja zatytułowana Anomaly Korea zadebiutuje w trakcie tegorocznego okresu świątecznego. Z okazji ujawnienia przybliżonej daty premiery wypuszczono też nowy zwiastun.

  1. Anomaly Korea – oficjalna strona gry

Niestety, w przeciwieństwie do pierwszej części, która pojawiła się również na pecety i konsole, kontynuacja powstaje wyłącznie z myślą o smartfonach oraz tabletach. Na razie nic nie wskazuje na to, aby w przyszłości miało to ulec zmianie. Na oficjalnym koncie Twitter studia twórcy poinformowali, że zespół odpowiedzialny za wersję komputerową Anomaly: Warzone Earth pracuje obecnie nad zupełnie innym projektem, który zostanie ujawniono na początku przyszłego roku.

Anomaly Korea zadebiutuje w okresie świątecznym  - ilustracja #1

Akcja Anomaly Korea rozpocznie sie kilka miesięcy po wydarzeniach z pierwszej części. Po wygranej przez ludzi bitwie o Tokio, kosmici zostali zmuszeni do opuszczenia Ziemi. Spokój nie trwał jednak długo. Obcy powracają i przypuszczają potężną ofensywę na Półwysep Koreański. Gracz wciela się w dowódcę, na barki którego spada obowiązek przeprowadzania ataków na pozycje wroga.

Gra zaoferuje dwanaście rozbudowanych misji, w trakcie których wykorzystamy nowe jednostki i zmierzymy sie z nieznanymi dotąd oddziałami obcych. Autorzy obiecują liczne poprawki w mechanizmach rozgrywki oraz atrakcyjną oprawę graficzną, która wyciśnie ze współczesnych urządzeń mobilnych ostatnie soki.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej