autor: Janusz Burda
Anarchy Online po zmianach
Nadszedł czas na zmiany. Do takiego wniosku doszli najwyraźniej twórcy Anarchy Online i po ponad miesięcznej przerwie udostępnili kolejną, oznaczoną numerem 13.6 wersję patch’a do swojej gry.
Nadszedł czas na zmiany. Do takiego wniosku doszli najwyraźniej twórcy Anarchy Online i po ponad miesięcznej przerwie udostępnili kolejną, oznaczoną numerem 13.6 wersję patch’a do swojej gry.
Uaktualnienie to usuwa szereg wykrytych do tej pory błędów (ale niestety nie wszystkie), niweluje luki pozwalające na drobne oszustwa (np. wielokrotne zwiększanie współczynnika treatment). Wprowadza również szereg nowych możliwości, jest ich naprawdę sporo, w tym miejscu postaram się wymienić tylko te najciekawsze:
- zakończył się obowiązujący od jakiegoś czasu okres amnestii, na nowo rozpoczęła się wojna pomiędzy dwiema głównymi siłami występującymi na Rubi-Ka: Omni i Clans. Zmienione zostały ustawienia niektórych stref (zones), w których umożliwiona została walka PvP
- dodany został nowy, statyczny dungeon (Camelot Castle), który w odróżnieniu od poprzednio dostępnych labiryntów umożliwia również walkę pomiędzy graczami (występują w nim strefy PvP)
- zmieniony został design misji (ładniejsza grafika, lepsze rozplanowanie pomieszczeń i przedmiotów, poprawiony pathfinding, itd.)
- dodane zostało kilkanaście nowych, ciekawych typów przedmiotów
- wprowadzono bardziej rozbudowane możliwości konfigurowania interfejsu chat’a - rozmiar i kolor fontów dla poszczególnych typów wiadomości; obsługa języka Japońskiego :), itd.
- pojawiły się nowe typy plecaków, pozwalające na łatwiejsze i bardziej intuicyjne zarządzanie posiadanymi przedmiotami
Listę wszystkich modyfikacji (wersja angielska) znajdziecie tutaj.
Na koniec jedno małe zdjęcie z akcji w której dane mi było wczoraj uczestniczyć – zmasowanego ale niestety nieudanego ataku na „tylko jednego” potwora :)