Wiadomość
gry
7 lutego 2012, 10:10
autor: Krzysztof Rudek
Aktualizacja 1.1.2 (07.02.2012)
Duża aktualizacja, wpływająca między innymi na Biochemię i wiele umiejętności Sith Assassinów i Jedi Shadow.
Pełna lista zmian w aktualizacji 1.1.2
Klasy i Walka
Ogólne
- Poprawiony czas odpowiedzi umiejętności w sytuacjach zmniejszonej liczby klatek.
- Kolejne usprawnienia w kwestii odpowiedzi na umiejętności i możliwości przewidywania umiejętności po stronie klienta.
- Pasek aktywacji pojawia się i znika teraz we właściwym momencie (gdy rozpoczyna się i kończy aktywacja umiejętności).
- Zmiana, która powoduje, że jeżeli Sprint był aktywny, gdy postać umierała, będzie również aktywny, gdy zostanie ożywiona.
- Umiejętności na cooldownie łatwiej odróżnić od użytych.
Jedi Sentinel
- Pacify: Nie można już używać jej na bossach w Operacjach.
Drzewo Watchman
- Plasma Blades: Zwiększają teraz efekt podpalenia o 5%/pkt.
- Searing Saber: Poprawnie dodaje bonus do trafień krytycznych przy podpaleniu.
- Zmiany w Searing Saber i Plasma Blades mają na celu zwiększenie DPS-u Sentinela.
Sith Marauder
- Obfuscate: Nie można jej już używać na bossach w Operacjach.
Drzewo Annihilation
- Hemorrhage: Zwiększają teraz efekt krwawienia o 5%/pkt.
- Bleedout: Poprawnie dodaje bonus do trafień krytycznych przy krwawieniu.
- Zmiany w Hemorrhage i Bleedout mają na celu zwiększenie DPS-u Maraudera.
Jedi Consular
Ogólne
- Unity: Poprawnie redukuje teraz obrażenia.
Jedi Shadow
- Wszystkie techniki kosztują teraz 100 Force.
- Force Breach z Force Technique zadaje obrażenia także przy zaaplikowaniu umiejętności, całkowite obrażenia zadawane przez umiejętność nie zmieniły się.
Drzewo Kinetic Combat
- Technique Mastery: Nie zwiększa już czasu trwania Force Breach z Force Technique. Teraz zwiększa obrażenia zadawane przy włączonej tej technice.
- Particle Acceleration: Teraz aktywuje się też z Spinning Strike. Aktywuje się również przy zadaniu obrażeń, a nie użyciu umiejętności. Zredukowano szansę na aktywację do 30%, ale poprawnie zwiększa teraz obrażenia z Project przy aktywnym Force Potency.
- Harnessed Shadows: Ładunki Harnessed Shadows utrzymują się teraz 30 s. Wykorzystanie Slow Time dodaje teraz ładunek Harnessed Shadows.
Drzewo Infiltration
- Circling Shadows: Wymaga teraz wykupienia umiejętności Shadow Technique. Shadow Technique musi być aktywna, żeby pojawiał się buff Circling Shadows. Aktywuje go dodatkowo umiejętność Spinning Strike.
Drzewo Balance
- Force Focus: Zmniejsza teraz cooldown Force Breach, jeżeli Force Technique jest aktywna.
- Force Strike: Aktywuje się teraz z ataków wręcz na cele pod działaniem Force Breach z Force Technique. Efekt aktywuje się łatwiej, ale nie tak często.
- Force in Balance: Leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każdy uderzony cel. To leczenie nie ma już szansy na krytyk, ale nie pożera też ładunków z Force Potency.
- Psychic Absorption: Podwaja teraz ilość leczenia z Force in Balance i Focused Insight.
Sith Assassin
- Wszystkie Saber Charges kosztują teraz 100 Force. Wszystkie techniki kosztują teraz 100 Force.
- Lightning Charge Discharge zadaje obrażenia także przy zaaplikowaniu umiejętności, całkowite obrażenia zadawane przez umiejętność nie zmieniły się.
Drzewo Darkness
- Charge Mastery: Nie zwiększa już czasu trwania Lightning Charge Discharge. Teraz zwiększa obrażenia zadawane przy włączonej tej technice.
- Energize: Teraz aktywuje się też z Assassinate. Aktywuje się także przy zadaniu obrażeń, a nie użyciu umiejętności. Zredukowano szansę na aktywację do 30%.
- Harnessed Darkness: Ładunki Harnessed Darkness utrzymują się teraz 30 sekund. Wykorzystanie Wither dodaje teraz ładunek Harnessed Darkness.
Drzewo Deception
- Induction: Wymaga teraz wykupienia umiejętności Surging Charge. Surging Charge musi być aktywna, żeby pojawiał się buff Induction. Aktywuje go dodatkowo umiejętność Assassinate.
Drzewo Madness
- Crackling Charge: Zmniejsza teraz cooldown Discharge, jeżeli Lightning Charge jest aktywna.
- Raze: Aktywuje się teraz z ataków wręcz na cele pod działaniem Lightning Charge Discharge. Efekt aktywuje się teraz łatwiej, ale nie tak często.
- Death Field: Leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każdy uderzony cel. To leczenie nie ma już szansy na krytyk, ale nie pożera też ładunków z Recklessness.
- Devour: Podwaja teraz ilość leczenia z Death Field i Parasitism.
Gunslinger
Drzewo Sharpshooter
- Diversion: Nie można już używać tej umiejętności na bossach w Operacjach.
Sniper
Drzewo Marksmanship
- Diversion: Nie można już używać tej umiejętności na bossach w Operacjach.
Powertech
Drzewo Advanced Prototype
- Hydraulic Overrides: Wizualne i dźwiękowe efekty umiejętności są łatwiejsze do rozpoznania.
Trooper
- Trooperzy mogą teraz wejść na swój statek po opuszczeniu i powrocie na Korelię w ciągu 30 minut.
Vanguard
Drzewo Tactics
- Hold the Line: Wizualne i dźwiękowe efekty umiejętności są łatwiejsze do rozpoznania.
Towarzysze
Ogólne
- Towarzysze nie pokazują się już bez ubrań.
Doc
- Crazy Talk (misja): Męskie postacie mogą już zakończyć tę misję bez problemów.
Umiejętności Załogi
- Umiejętności crafterskie nie informują już, że nie ma niezdefiniowanych misji dla Umiejętności Załogi.
Biochem
- Stimy i adrenale Energized i Exotech nie wymagają już Biochemu do użycia.
- Stimy i adrenale Energized i Exotech już nie przypisują się natychmiastowo, można je sprzedawać i wymieniać z innymi graczami.
- Stimy Rakata zostały osłabione, tak że dodają buffy porównywalne ze stimami Energized.
- Można już poprawnie uczyć się schematów The Exotech Med Unit, które można znaleźć w Eternity Vault.
Umiejętności zbierackie
- Zmniejszono ilość surowców pozyskiwanych z droidów i potworów.
Flashpointy i Operacje
Ogólne
- Gracze otrzymują teraz odpowiednio przydzielone nagrody, gdy włączony jest Master Looter i nie mają statusu Master Lootera.
Flashpointy
The False Emperor
- Statek Jindo Krey nie wchodzi już w stan, w którym nie można mu zadawać obrażeń.
Kaon Under Siege
- Zainfekowani Mercenaries nie mogą już permanentnie ogłuszać graczy.
Operacje
Eternity Vault
- Soa nie używa już Mind Trap na głównym tanku.
Karagga’s Palace
- Skrzynia będąca nagrodą za pokonanie Karaggi w trybie Nightmare nie pojawia się już w ścianie.
- Perforating Rend Foreman Crushera aplikuje się teraz prawidłowo dla celów znajdujących się w zasięgu ataku.
- Jarg & Sorno: Carbonizer Probe nie znika już, gdy wszyscy zaatakowani gracze zginęli, nim zdołali ją zniszczyć.
- Karagga nie pojawia się już na ścianach powyżej.
Przedmioty
Ogólne
- Bronie typu Rakata mają teraz poprawny rating 140 i są wyposażone w modyfikacje typu 25.
- Zwiększono liczbę odznak w torbach typu Champion i Battlemaster oraz zmniejszono szansę na pojawienie się tokena w torbie typu Champion. Ma to na celu umożliwienie graczom wyposażenie się w sprzęt PvP w sposób bardziej przewidywalny z okazjonalną szansą na bonus.
Sprzedawcy
- Nie ma już możliwości kupna przedmiotu, gdy trzymamy wciśnięte Shift, Alt lub Ctrl.
Legacy
- Doświadczenie Legacy potrzebne do awansowania na poziomy powyżej 20 zostało zwiększone.
Misje i NPC
Ogólne
- Liczba odznak będących nagrodami za dzienne misje na Flashpointy w trybie Hard.
Misje
Imperium
- General Faraire: Khourlet’s Elite Guards nie chowają się już za drzwiami, uniemożliwiając kontynuowanie misji.
- Last Stand: Gracze mogą ukończyć tę misję tak długo jak Voss Scholars są w celi.
- The Big Show: Używanie Force Cloak, śmierć lub wyjście z fazy podczas kroku Defeat the Screaming Blade Cultists nie powoduje już zniknięcia odpowiedniego NPC-a.
Republic
- Leave Nothing Behind: The Frozen Biomass Container może zostać teraz zlootowany, nawet jeżeli został zamknięty.
- Most Wanted: Nie można już losować przedmiotu misyjnego.
- Need to Impress: Gracze mogą teraz rozmawiać z ambasadorem Jannikiem, nawet jeżeli ukończyli misję Gormak Country.
- The Lightspring: Wytrzymałość Vaverone Zare i Nariel Pridence została obniżona. Zlikwidowano możliwość zakończenia misji niepowodzeniem.
- The Shadow Fist: Można prawidłowo kontynuować misję po zresetowaniu ustawień. Nie można już zamknąć się w pokoju z generatorem stealtha.
Błędy ogólne
- Misje Bonus Series na Tatooine można już odrzucać.
PvP
Ilum
- Nie można już permanentnie wyłączać Particle Cannons.
- Gracze otrzymują teraz informację po zabiciu celu, jeżeli nie jest wart punktów Chwały (Valor).
Walka Kosmiczna
Ogólne
- Zmniejszono szybkostrzelność wrogich dział jonowych, aby poprawić balans w wysokopoziomych misjach kosmicznych.
UI
Ogólne
- Nie znika już klawisz odwrotnej inżynierii.
Błędy ogólne
- Nie pojawiają sie już ekrany logowania, gdy mając ustawioną niską rozdzielczość, ustawimy niską rozdzielczość tekstur w opcjach.
- Naprawiono animację twarzy zacinającą się w niektórych miejscach.
- Poprawiono wyświetlanie odpowiednich ekranów w trakcie krótkich teleportacji.
- Usunięto problem z dźwiękiem i czarnym ekranem występujący czasem przy ponownym wejściu do gry po nagłym wyrzuceniu.