Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 10:10

autor: Krzysztof Rudek

Aktualizacja 1.1.2 (07.02.2012)

Duża aktualizacja, wpływająca między innymi na Biochemię i wiele umiejętności Sith Assassinów i Jedi Shadow.

Aktualizacja 1.1.2 (07.02.2012) - ilustracja #1

Pełna lista zmian w aktualizacji 1.1.2

Klasy i Walka

Ogólne

  1. Poprawiony czas odpowiedzi umiejętności w sytuacjach zmniejszonej liczby klatek.
  2. Kolejne usprawnienia w kwestii odpowiedzi na umiejętności i możliwości przewidywania umiejętności po stronie klienta.
  3. Pasek aktywacji pojawia się i znika teraz we właściwym momencie (gdy rozpoczyna się i kończy aktywacja umiejętności).
  4. Zmiana, która powoduje, że jeżeli Sprint był aktywny, gdy postać umierała, będzie również aktywny, gdy zostanie ożywiona.
  5. Umiejętności na cooldownie łatwiej odróżnić od użytych.

Jedi Sentinel

  1. Pacify: Nie można już używać jej na bossach w Operacjach.

Drzewo Watchman

  1. Plasma Blades: Zwiększają teraz efekt podpalenia o 5%/pkt.
  2. Searing Saber: Poprawnie dodaje bonus do trafień krytycznych przy podpaleniu.
  3. Zmiany w Searing Saber i Plasma Blades mają na celu zwiększenie DPS-u Sentinela.

Sith Marauder

  1. Obfuscate: Nie można jej już używać na bossach w Operacjach.

Drzewo Annihilation

  1. Hemorrhage: Zwiększają teraz efekt krwawienia o 5%/pkt.
  2. Bleedout: Poprawnie dodaje bonus do trafień krytycznych przy krwawieniu.
  3. Zmiany w Hemorrhage i Bleedout mają na celu zwiększenie DPS-u Maraudera.

Jedi Consular

Ogólne

  1. Unity: Poprawnie redukuje teraz obrażenia.

Jedi Shadow

  1. Wszystkie techniki kosztują teraz 100 Force.
  2. Force Breach z Force Technique zadaje obrażenia także przy zaaplikowaniu umiejętności, całkowite obrażenia zadawane przez umiejętność nie zmieniły się.

Drzewo Kinetic Combat

  1. Technique Mastery: Nie zwiększa już czasu trwania Force Breach z Force Technique. Teraz zwiększa obrażenia zadawane przy włączonej tej technice.
  2. Particle Acceleration: Teraz aktywuje się też z Spinning Strike. Aktywuje się również przy zadaniu obrażeń, a nie użyciu umiejętności. Zredukowano szansę na aktywację do 30%, ale poprawnie zwiększa teraz obrażenia z Project przy aktywnym Force Potency.
  3. Harnessed Shadows: Ładunki Harnessed Shadows utrzymują się teraz 30 s. Wykorzystanie Slow Time dodaje teraz ładunek Harnessed Shadows.

Drzewo Infiltration

  1. Circling Shadows: Wymaga teraz wykupienia umiejętności Shadow Technique. Shadow Technique musi być aktywna, żeby pojawiał się buff Circling Shadows. Aktywuje go dodatkowo umiejętność Spinning Strike.

Drzewo Balance

  1. Force Focus: Zmniejsza teraz cooldown Force Breach, jeżeli Force Technique jest aktywna.
  2. Force Strike: Aktywuje się teraz z ataków wręcz na cele pod działaniem Force Breach z Force Technique. Efekt aktywuje się łatwiej, ale nie tak często.
  3. Force in Balance: Leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każdy uderzony cel. To leczenie nie ma już szansy na krytyk, ale nie pożera też ładunków z Force Potency.
  4. Psychic Absorption: Podwaja teraz ilość leczenia z Force in Balance i Focused Insight.

Sith Assassin

  1. Wszystkie Saber Charges kosztują teraz 100 Force. Wszystkie techniki kosztują teraz 100 Force.
  2. Lightning Charge Discharge zadaje obrażenia także przy zaaplikowaniu umiejętności, całkowite obrażenia zadawane przez umiejętność nie zmieniły się.

Drzewo Darkness

  1. Charge Mastery: Nie zwiększa już czasu trwania Lightning Charge Discharge. Teraz zwiększa obrażenia zadawane przy włączonej tej technice.
  2. Energize: Teraz aktywuje się też z Assassinate. Aktywuje się także przy zadaniu obrażeń, a nie użyciu umiejętności. Zredukowano szansę na aktywację do 30%.
  3. Harnessed Darkness: Ładunki Harnessed Darkness utrzymują się teraz 30 sekund. Wykorzystanie Wither dodaje teraz ładunek Harnessed Darkness.

Drzewo Deception

  1. Induction: Wymaga teraz wykupienia umiejętności Surging Charge. Surging Charge musi być aktywna, żeby pojawiał się buff Induction. Aktywuje go dodatkowo umiejętność Assassinate.

Drzewo Madness

  1. Crackling Charge: Zmniejsza teraz cooldown Discharge, jeżeli Lightning Charge jest aktywna.
  2. Raze: Aktywuje się teraz z ataków wręcz na cele pod działaniem Lightning Charge Discharge. Efekt aktywuje się teraz łatwiej, ale nie tak często.
  3. Death Field: Leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każdy uderzony cel. To leczenie nie ma już szansy na krytyk, ale nie pożera też ładunków z Recklessness.
  4. Devour: Podwaja teraz ilość leczenia z Death Field i Parasitism.

Gunslinger

Drzewo Sharpshooter

  1. Diversion: Nie można już używać tej umiejętności na bossach w Operacjach.

Sniper

Drzewo Marksmanship

  1. Diversion: Nie można już używać tej umiejętności na bossach w Operacjach.

Powertech

Drzewo Advanced Prototype

  1. Hydraulic Overrides: Wizualne i dźwiękowe efekty umiejętności są łatwiejsze do rozpoznania.

Trooper

  1. Trooperzy mogą teraz wejść na swój statek po opuszczeniu i powrocie na Korelię w ciągu 30 minut.

Vanguard

Drzewo Tactics

  1. Hold the Line: Wizualne i dźwiękowe efekty umiejętności są łatwiejsze do rozpoznania.

Towarzysze

Ogólne

  1. Towarzysze nie pokazują się już bez ubrań.

Doc

  1. Crazy Talk (misja): Męskie postacie mogą już zakończyć tę misję bez problemów.
Aktualizacja 1.1.2 (07.02.2012) - ilustracja #2

Umiejętności Załogi

  1. Umiejętności crafterskie nie informują już, że nie ma niezdefiniowanych misji dla Umiejętności Załogi.

Biochem

  1. Stimy i adrenale Energized i Exotech nie wymagają już Biochemu do użycia.
  2. Stimy i adrenale Energized i Exotech już nie przypisują się natychmiastowo, można je sprzedawać i wymieniać z innymi graczami.
  3. Stimy Rakata zostały osłabione, tak że dodają buffy porównywalne ze stimami Energized.
  4. Można już poprawnie uczyć się schematów The Exotech Med Unit, które można znaleźć w Eternity Vault.

Umiejętności zbierackie

  1. Zmniejszono ilość surowców pozyskiwanych z droidów i potworów.

Flashpointy i Operacje

Ogólne

  1. Gracze otrzymują teraz odpowiednio przydzielone nagrody, gdy włączony jest Master Looter i nie mają statusu Master Lootera.

Flashpointy

The False Emperor

  1. Statek Jindo Krey nie wchodzi już w stan, w którym nie można mu zadawać obrażeń.

Kaon Under Siege

  1. Zainfekowani Mercenaries nie mogą już permanentnie ogłuszać graczy.

Operacje

Eternity Vault

  1. Soa nie używa już Mind Trap na głównym tanku.

Karagga’s Palace

  1. Skrzynia będąca nagrodą za pokonanie Karaggi w trybie Nightmare nie pojawia się już w ścianie.
  2. Perforating Rend Foreman Crushera aplikuje się teraz prawidłowo dla celów znajdujących się w zasięgu ataku.
  3. Jarg & Sorno: Carbonizer Probe nie znika już, gdy wszyscy zaatakowani gracze zginęli, nim zdołali ją zniszczyć.
  4. Karagga nie pojawia się już na ścianach powyżej.

Przedmioty

Ogólne

  1. Bronie typu Rakata mają teraz poprawny rating 140 i są wyposażone w modyfikacje typu 25.
  2. Zwiększono liczbę odznak w torbach typu Champion i Battlemaster oraz zmniejszono szansę na pojawienie się tokena w torbie typu Champion. Ma to na celu umożliwienie graczom wyposażenie się w sprzęt PvP w sposób bardziej przewidywalny z okazjonalną szansą na bonus.

Sprzedawcy

  1. Nie ma już możliwości kupna przedmiotu, gdy trzymamy wciśnięte Shift, Alt lub Ctrl.

Legacy

  1. Doświadczenie Legacy potrzebne do awansowania na poziomy powyżej 20 zostało zwiększone.

Misje i NPC

Ogólne

  1. Liczba odznak będących nagrodami za dzienne misje na Flashpointy w trybie Hard.

Misje

Imperium

  1. General Faraire: Khourlet’s Elite Guards nie chowają się już za drzwiami, uniemożliwiając kontynuowanie misji.
  2. Last Stand: Gracze mogą ukończyć tę misję tak długo jak Voss Scholars są w celi.
  3. The Big Show: Używanie Force Cloak, śmierć lub wyjście z fazy podczas kroku Defeat the Screaming Blade Cultists nie powoduje już zniknięcia odpowiedniego NPC-a.

Republic

  1. Leave Nothing Behind: The Frozen Biomass Container może zostać teraz zlootowany, nawet jeżeli został zamknięty.
  2. Most Wanted: Nie można już losować przedmiotu misyjnego.
  3. Need to Impress: Gracze mogą teraz rozmawiać z ambasadorem Jannikiem, nawet jeżeli ukończyli misję Gormak Country.
  4. The Lightspring: Wytrzymałość Vaverone Zare i Nariel Pridence została obniżona. Zlikwidowano możliwość zakończenia misji niepowodzeniem.
  5. The Shadow Fist: Można prawidłowo kontynuować misję po zresetowaniu ustawień. Nie można już zamknąć się w pokoju z generatorem stealtha.

Błędy ogólne

  1. Misje Bonus Series na Tatooine można już odrzucać.

PvP

Ilum

  1. Nie można już permanentnie wyłączać Particle Cannons.
  2. Gracze otrzymują teraz informację po zabiciu celu, jeżeli nie jest wart punktów Chwały (Valor).

Walka Kosmiczna

Ogólne

  1. Zmniejszono szybkostrzelność wrogich dział jonowych, aby poprawić balans w wysokopoziomych misjach kosmicznych.

UI

Ogólne

  1. Nie znika już klawisz odwrotnej inżynierii.

Błędy ogólne

  1. Nie pojawiają sie już ekrany logowania, gdy mając ustawioną niską rozdzielczość, ustawimy niską rozdzielczość tekstur w opcjach.
  2. Naprawiono animację twarzy zacinającą się w niektórych miejscach.
  3. Poprawiono wyświetlanie odpowiednich ekranów w trakcie krótkich teleportacji.
  4. Usunięto problem z dźwiękiem i czarnym ekranem występujący czasem przy ponownym wejściu do gry po nagłym wyrzuceniu.