Wiadomość
gry
31 stycznia 2012, 09:10
autor: Krzysztof Rudek
Aktualizacja 1.1.1 (31.01.2011)
W nowej aktualizacji naprawiono nie tylko wiele błędów z jakimi można mieć problem w Karagga's Palace, ale również wiele innych rzeczy. Jakich? Przekonajcie się, czytając ten tekst.
Klasy i walka
Ogólne
- Naprawiono błąd, który powodował mylące wyświetlanie się global cooldownu, gdy wydawało się, że odliczanie już się skończyło, a umiejętność nadal była nieaktywna.
- Naprawiono błąd powodujący, że ikony umiejętności wydawały się możliwe do użycia, ale nie odpowiadały na kliknięcia i skróty klawiszowe.
- Gracze ożywieni przez innych graczy, z włączeniem wskrzeszeń w trakcie walki, ożywają teraz mając 25% maksymalnego zdrowia.
Jedi Guardian
- Freezing Force: Trwa teraz poprawnie – 9 sekund (zwiększone z 6).
Jedi Sage
- Mental Alacrity: Aktywacja nie kosztuje już Force.
- Salvation: Nie leczy już dwukrotnie w trakcie aktywacji. Poprawnie leczy teraz odpowiednie cele tylko przy zaaplikowaniu.
Scoundrel
- Flechette Round: Daje teraz 30% penetracji pancerza, gdy jest aktywny.
- K.O.: Ogłusza teraz cel na 1,5 s.
- Shoot First: Zmniejszono o około 20% obrażenia, żeby kontrolować obrażenia od serii i dlatego, że powodował zbyt szybkie zabijanie w PvP.
Operative
- Acid Blade: Daje teraz 30% penetracji pancerza, gdy jest aktywny.
- Jarring Strike: Ogłusza teraz cel na 1,5 s.
- Hidden Strike: Zmniejszono o około 20% obrażenia, żeby kontrolować obrażenia od serii i dlatego, że powodował zbyt szybkie zabijanie w PvP.
Mercenary
- Sweeping Blasters: Thermal Sensor Override powoduje, że umiejętność jest darmowa.
Powertech
- Oil Slick poprawnie nie kosztuje Heat przy aktywacji.
Flashpointy i Operacje
Flashpointy
Directive 7
- Umiejętności Bulwarka, działające w stożku, teraz poprawnie działają w stronę, w którą Bulwark jest skierowany.
- Niektóre z umiejętności Bulwarka poddawały się interruptom niezgodnie z projektem. Bulwark jest teraz odporny na interrupty.
The False Emperor
- Naprawiono konwersację, która powodowała, że film z Arkis Wode nie działał poprawnie.
The Foundry
- Naprawiono błąd, który powodował, że ostatnia walka nie zaczynała się po filmie.
- Naprawiono ostatniego bossa i nie może się już zawiesić w stanie niewrażliwości.
The Red Reaper
- Lord Kherus daje teraz mniej doświadczenia.
- Niektóre z umiejętności Kherusa zadają obrażenia bardziej odpowiednie do poziomu Flashpointa.
Operacje
Eternity Vault
- Postacie nie umierają już losowo po wpadnięciu w lawę Gharja.
Karagga’s Palace
- Enrage Foreman Crushera zwiększa mu dodatkowo prędkość poruszania, by mógł doganiać postacie, które pozwalają mu uciekać.
- Naprawiono błąd powodujący, że główna stacja kontroli Material Disposal Unit nie nadawała się do ponownego użycia po tym, jak grupa została pokonana przez G4-B3 Heavy Fabricator w 16-osobowym starciu w trybie Hard.
- G4-B3 Heavy Fabricator powoduje teraz pojawienie się poprawnej liczby Proximity Pulse Mines i Security Stun Drones.
- Karagga już nie chwyta się elementów powyżej ścian w trakcie walki.
- Obrażenia zadawane przez granat pulsacyjny G4-B3 Heavy Fabricator będą się teraz odpowiednio skalować w zależności od poziomu trudności Operacji.
- Karagga nie strzela już dwa razy z rzędu Unstable Energy.
- Skorzystanie z promu po pokonaniu Karaggi nie przenosi już graczy do niewłaściwego hangaru.
- Pojawiły się brakujące ściany w pałacu Karaggi.
Błędy ogólne
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom w Grupie Operacyjnej zaliczania "[WEEKLY] Deadly Operations", "[WEEKLY] Galactic Operations", i "Journey to the Belsavis Depths". Misję zalicza teraz cała Grupa Operacyjna.
Przedmioty
Błędy Ogólne
- Tooltipy porównawcze dla odkrytych przedmiotów nie mają już poprzestawianych obrazków.
Misje i NPC
Misje
Imperium
- Number One with a Bullet: Poprawiono błąd nie pozwalający Łowcom Nagród zostawić The Founder.
- The Eagle's Nest: Misja The Assassin’s Fortress jest teraz poprawnie wymagana do otrzymania tego zadania.
- The Mandalorian Killer: Thendys Noori nie leczy już Kellian Jarro po tym, jak się poddaje.
- Declaration of War: Misja działa teraz zgodnie z założeniami, gdy gracze korzystają z holoterminala na statku.
- Reallocation: Rozmowa przy holoterminalu na statku na zakończenie misji działa teraz jak powinna.
Republika
- Death Spiral: Poprawiono błąd przeszkadzający rycerzom Jedi, którzy pokonali komandora Rayfela, w powrocie promem na Belsavis Orbital Station.
NPC
Błędy ogólne
- Kintan Behemoths nie wchodzą już w trakcie walki na szczyt drzewa.
PvP
Warzones
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom otrzymywanie nagród za Warzone'y.
Walka kosmiczna
Ogólne
- Dodano dwa dzienne mission commendations do misji Operation Ascendant Pride (Imperium) i Operation New Eclipse (Republika).
UI
Ogólne
- Próba wzięcia przedmiotu, gdy Master Looter jest poza planetą, generuje teraz błąd.
Błędy ogólne
- Lider Grupy Operacyjnej nie otrzymuje już niepoprawnego komunikatu o tym, że jego Towarzysz został odesłany.
Błędy ogólne
- Specjalne przedmioty powiązane z różnymi edycjami gry zostają ponownie wysłane, jeżeli zostały usunięte przez system mailowy z powodu nie wyjęcia ich ze skrzynki.