Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2006, 08:02

Air Conflicts w "złocie"

Gra Blazing Angels: Squadrons of WWII – strzelanina lotnicza, która na rynku znajduje się dopiero od kilku dni – doczeka się już wkrótce konkurencji. Mowa tu oczywiście o produkcie studia 3Division Entertainment zatytułowanym Air Conflicts. Produkt ten osiągnął właśnie „złoty” status, a to oznacza, że wszystkie prace nad nim zostały już zakończone.

Gra Blazing Angels: Squadrons of WWII – strzelanina lotnicza, która na rynku znajduje się dopiero od kilku dni – doczeka się już wkrótce konkurencji. Mowa tu oczywiście o produkcie studia 3Division Entertainment zatytułowanym Air Conflicts. Produkt ten osiągnął właśnie „złoty” status, a to oznacza, że wszystkie prace nad nim zostały już zakończone.

Air Conflicts w 'złocie' - ilustracja #1

Oficjalna premiera programu odbędzie się 20 kwietnia bieżącego roku. Dziesięć dni później Air Conflicts zostanie opublikowany w Polsce, dzięki staraniom jej dystrybutora - firmy PLAY. Wszyscy zainteresowani kupnem gry mogą przetestować ją już teraz, a to za sprawą oficjalnego demo. Odpowiedni plik (98 MB) jest dostępny na łamach naszego serwisu.

Air Conflicts w 'złocie' - ilustracja #2

Podobnie jak wspomniany wyżej Blazing Angels: Squadrons of WWII, także i Air Conflicts przeniesie nas w czasy II wojny światowej, gdzie będziemy mogli zasiąść za sterami jednego z dwunastu samolotów. Do wyboru będą maszyny brytyjskie, rosyjskie oraz niemieckie. Program oferuje ponadto dziesięć kampanii, składających się łącznie z około dwustu misji oraz trzy różne tryby rozgrywki w potyczkach sieciowych.

Więcej informacji na temat Air Conflicts znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej