autor: Michał Kułakowski
Adwentowa wyprzedaż w serwisie cdp.pl. Test Drive Unlimited 2 za 10 zł
Polski serwis dystrybucji cyfrowej cdp.pl zorganizował kolejną wyprzedaż gier ze swojego katalogu. Przez najbliższe dwa tygodnie gracze będą mieli możliwość kupić codziennie nowy tytuł w obniżonej cenie.
Rodzimy serwis dystrybucji cyfrowej cdp.pl, który rozpoczął działalność w październiku tego roku, zorganizował kolejną promocję dla swoich użytkowników. W adwentowej wyprzedaży gracze będą mieli okazję, przez najbliższe dwa tygodnie (włącznie do 24 grudnia), nabyć codziennie nowy tytuł w obniżonej cenie. Pierwszą przygotowaną ofertą jest gra Test Drive Unlimited 2 z 2011 roku, której cenę ustalono na 10 zł (oryginalna 49,99 zł).
Tytuł, stawiający przede wszystkim na rozgrywkę w sieci, pozwala nam przemierzyć wzdłuż i wszerz największą wyspę Hawajów oraz rozwijać wirtualną karierę kierowcy. Gra spotkała się z dość chłodnym przyjęciem graczy, a nasz recenzent wystawił jej ocenę 6,5. Warto zauważyć, że produkcja na cdp.pl nie jest dostępna w polskiej wersji językowej. Na razie nie wiadomo jakie kolejne oferty szykuje sklep, ale kilka dni temu jego szefostwo pochwaliło się, iż ma w swojej ofercie już ponad 100 pozycji. Serwis nadal oferuje też możliwość zakupienia kilku wybranych tytułów w postapokaliptycznej promocji, która rozpoczęła się 6 grudnia.
To oczywiście nie jedyna okazja dla łowców cyfrowych przecen. W sobotę rozpoczęła się druga część promocji Zimobranie w serwisie Muve.pl. Adwentowe upusty znajdziemy też w sklepie Origin, stworzonym przez Electronic Arts.