Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 maja 2009, 14:52

autor: Filip Grabski

5 szybkich faktów o S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

GSC Game World, ukraiński deweloper znany światu głównie z dwóch odsłon nader klimatycznych wycieczek do czarnobylskiej Zony, zainaugurował nową serię ciekawych wiadomości na swojej stronie www. Kolejne zestawy pięciu szybkich faktów o nowym STALKERze będą co jakiś czas pojawiać się pod tym adresem. A co na początek?

GSC Game World, ukraiński deweloper znany światu głównie z dwóch odsłon nader klimatycznych wycieczek do czarnobylskiej Zony, zainaugurował nową serię ciekawych wiadomości na swojej stronie www. Kolejne zestawy pięciu szybkich faktów o nowym STALKERze będą co jakiś czas pojawiać się pod tym adresem. A co na początek?

Twórcy ujawnili, co następuje:

  1. Zona w nowej grze składać się będzie tylko z nowych lokacji. Po raz pierwszy całość będzie odpowiadać rzeczywistemu geograficznemu ułożeniu terenu.
  2. Pojawią się na pewno dwa nowe potwory – chimera i burer. Obydwa były planowane już na samym początku, ale zadebiutują dopiero teraz (odpowiednio przeprojektowane i wzmocnione).
  3. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, wszystkie questy w Call of Pripyat będą tworzone „ręcznie” przez deweloperów, a nie z wykorzystaniem generatora. W sumie w grze czeka nas ponad 70 unikalnych zadań.
  4. Gra będzie samodzielna i posiadanie poprzednich części nie jest wymagane. Przy tym zabawa ma być w pełni komfortowa i zrozumiała również dla nowych gości w świecie Zony.
  5. Została dodana opcja spania – bohater będzie musiał przeczekać kilka godzin w bezpiecznym miejscu, by odnowić swe siły.

Dodatkiem do każdego newsa z cyklu będą dwa nowe obrazki z gry. Call of Pripyat zabierze nas na radioaktywną wyprawę już jesienią tego roku, a już teraz możecie się zapoznać z wymaganiami sprzętowymi gry.

5 szybkich faktów o S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - ilustracja #1

5 szybkich faktów o S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - ilustracja #2

Dawaj sikor!

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej