Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 kwietnia 2010, 08:27

autor: Piotr Doroń

2010 FIFA World Cup South Africa debiutuje na polskim rynku

Południowoafrykańskie Mistrzostwa Świata w piłce nożnej rozpoczynające się 11 czerwca już za pasem – do ich rozpoczęcia pozostało niecałe półtora miesiąca. Jednym z dobrych sposobów na skrócenie czasu oczekiwania jest z pewnością zakup 2010 FIFA World Cup South Africa. Oficjalna gry turnieju trafia właśnie na półki europejskich, a także polskich sklepów.

Południowoafrykańskie Mistrzostwa Świata w piłce nożnej rozpoczynające się 11 czerwca już za pasem – do ich rozpoczęcia pozostało niecałe półtora miesiąca. Jednym z dobrych sposobów na skrócenie czasu oczekiwania jest z pewnością zakup 2010 FIFA World Cup South Africa. Oficjalna gra turnieju trafia właśnie na półki europejskich, a także polskich sklepów.

2010 FIFA World Cup South Africa debiutuje na polskim rynku - ilustracja #1

Najnowsze dzieło firmy EA Sports, stanowiące klasyczne rozwinięcie serii FIFA, jest dostępne w wersjach na konsole PlayStation 3, Xboksa 360, PSP oraz Nintendo Wii. Ich sugerowane ceny ustalone zostały odpowiednio na poziomie 229 złotych dla PS3 i X360, 199 złotych za edycję na Wii, a także 149 złotych za odsłonę na przenośne PSP. W żadnym z czterech przypadków nie uświadczymy niestety polskiego komentarza – EA nie zdecydowało się na polonizację.

Twórcy 2010 FIFA World Cup South Africa udostępnili graczom 199 narodowych reprezentacji, a także szereg oficjalnych stadionów, w tym dokładnie odwzorowanych aren czerwcowych Mistrzostw Świata. Gracze mogą nie tylko przystąpić do właściwego turnieju, ale również poprowadzić jedną z drużyn do finałów poprzez kwalifikacje. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zdecydowali się również na wzięcie udziału w trybach Battle of the Nations, a także Coke Zero Story of Qualifying oraz Coke Zero Story of Finals, w których można odwrócić rezultaty kilkudziesięciu historycznych spotkań.

2010 FIFA World Cup South Africa debiutuje na polskim rynku - ilustracja #2

Całość uzupełnia uproszczony system kontroli, ułatwiający „wejście do gry” początkującym graczom, nie mającym wcześniej niczego wspólnego z marką firmy EA, skonstruowany na nowo mechanizm wykonywania rzutów karnych, a także wyjątkowa oprawa meczów, jednoznacznie wskazująca na to, że mamy do czynienia z wielkim piłkarskim świętem. Na koniec warto wspomnieć o rozrywkowej ścieżce dźwiękowej.

W każdej chwili posiadacze PlayStation 3 i Xboksa 360 mogą przetestować grę przed zakupem. Umożliwia im to wersja demonstracyjna udostępniona na początku kwietnia w ramach Xbox Live i PlayStation Network. Swoje zdanie na temat produkcji EA Sports możecie sobie również wyrobić oglądając jeden z filmów z cyklu Gramy!, przygotowany przez ekipę tvgry.pl, a także czytając recenzję, w której Vercetti wystawił grze ocenę 83%.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej