14 dni dzieli nas od powstania finalnej wersji kodu HL2
Kilka dni temu, niektórzy z użytkowników forum serwisu HL2World zaczęli rozsyłać nieuzasadnione plotki, o tym, iż premiera Half-Life’a 2 znowu zostanie przełożona o spory kawał czasu. Zanim doszło do rozpowszechniania się tych rewelacji, osobnik znany pod ksywą jb55 zgłosił się mailowo do samego Gabe Newella w tej sprawie, a ten zdementował pogłoski odpisując (miało to miejsce 20 lipca), iż obecnie jego zespół wyłącznie wykrywa i eliminuje błędy kodu gry. Dodał także, że jeżeli prace będą postępować w takim samym tempie jak dotychczas, to za 16 dni Half-Life 2 zostanie oczyszczony ze wszystkich buggów. Nie muszę chyba mówić, że oznacza to rychłe ukończenie developingu, wersję Relase Candidate, status GOLD i premierę...
Kilka dni temu, niektórzy z użytkowników forum serwisu HL2World zaczęli rozsyłać nieuzasadnione plotki, o tym, iż premiera Half-Life’a 2 znowu zostanie przełożona o spory kawał czasu. Zanim doszło do rozpowszechniania się tych rewelacji, osobnik znany pod ksywą jb55 zgłosił się mailowo do samego Gabe Newella w tej sprawie, a ten zdementował pogłoski odpisując (miało to miejsce 20 lipca), iż obecnie jego zespół wyłącznie wykrywa i eliminuje błędy kodu gry. Dodał także, że jeżeli prace będą postępować w takim samym tempie jak dotychczas, to za 16 dni Half-Life 2 zostanie oczyszczony ze wszystkich buggów. Nie muszę chyba mówić, że oznacza to rychłe ukończenie developingu, wersję Relase Candidate, status GOLD i premierę...
Wyłącznie dla formalności (bo chyba nie ma osoby, która by nie słyszała o tej produkcji) przypomnę, że Half-Life 2 to sequel wyśmienitej gry akcji/FPP „Half-Life” z roku 1998. Za jego stworzenie odpowiada ten sam producent, co w przypadku części pierwszej, tj. zespół Valve Software, zaś w pracach nad scenariuszem brał udział Marc Laidlaw, człowiek któremu w głównej mierze zawdzięczamy oryginalną fabułę jedynki. Akcja tej części rozgrywa się niedługo po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy poprzednio i umiejscowiona jest w fikcyjnym mieście „City 17” położonym gdzieś we Wschodniej Europie. Miasto to zostało najechane przez hordy najróżniejszych, pozaziemskich potworów i obcych. Gracz ponownie wciela się w postać Gordona Freemana (bohatera oryginalnego „Half-Life’a” teraz pracującego dla sekretnej rządowej agencji - przełożonym Freemana jest G-Man), a jego zadaniem jest przeciwstawnie się agresorom.
Więcej informacji na temat Half-Life 2 znajdzie na łamach naszego serwisu: