Newsy i ciekawostki na temat Boom Blox
EA wstrzymuje produkcję trzeciej gry Stevena Spielberga
Piotr Doroń, 12 października 2010, 09:23
Jeszcze w lipcu wydawało się nam, że tajemniczy Project LMNO – trzecia gra powstająca przy współpracy Stevena Spielberga z firmą Electronic Arts – ma się dobrze i pewnie zmierza do sklepów (gdzie miałaby zagościć w 2012 roku). Dziś wiemy już jednak, że sprawa przybrała możliwie najgorszy obrót. Mianowicie proces produkcji gry został wstrzymany, a ona sama – skasowana.
Wieści ze świata (Deus Ex 3, LEGO, Natural Selection 2) 4/03/10
Piotr Doroń, 4 marca 2010, 11:25
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj piszemy m.in. nowym MMOcRPG Forsaken World, obrazku zapowiadającym ujawnienie informacji o Deus Ex 3, pecetowej wersji Shattera, przedłużeniu umowy pomiędzy Traveller’s Tales a LEGO, a także nowy zespole deweloperskim Tomonobu Itagakiego. Zapraszamy do lektury.
Twórcy Boom Blox wybierają konsole nowej generacji
Piotr Doroń, 26 października 2009, 08:25
Wewnętrzna ekipa firmy Electronic Arts, odpowiedzialna za wyprodukowanie dwóch odsłon bardzo dobrej serii zręcznościowych gier logicznych Boom Blox, poszukuje pracowników. Z informacji znajdujących się w ogłoszeniu zamieszczonym na stronach serwisu Gamasutra wynika, że celem propozycji jest angaż przy projekcie przeznaczonym na konsole nowej generacji.
Gra od Stevena Spielberga pod nowym tytułem
Marek Grochowski, 1 lipca 2009, 12:41
Przed czterema laty Electronic Arts zawarło umowę ze Stevenem Spielbergiem, na mocy której znany reżyser miał wziąć udział w pracach nad trzema nowatorskimi grami. Pierwsza z nich – Boom Blox – trafiła w ubiegłym roku na Wii i pomimo pozytywnych ocen w prasie nie odniosła komercyjnego sukcesu. Losy dwóch pozostałych projektów przez dłuższy czas pozostawały nieznane.
Co z grą Stevena Spielberga?
Szymon Liebert, 29 czerwca 2009, 10:59
Jason Rohrer, niezależny producent gier, zasugerował w jednym z wywiadów, że LMNO, czyli projekt Stevena Spielberga oraz Electronic Arts, został anulowany. Powodem takiego stanu rzeczy miałaby być pogarszająca się sytuacja ekonomiczna. Rohrer przyznaje jednak, że nie może udzielić stuprocentowo pewnych informacji. Rzeczywiście nie są one rzetelne - wspomniany wydawca zdementował już plotki.
Nagrody BAFTA rozdane (11/03/09)
Szymon Liebert, 11 marca 2009, 09:26
Poznaliśmy zwycięzców nagród British Academy Video Games Awards zorganizowanych przez instytucję BAFTA (British Academy of Film and Television Arts). Akademia nagradza gry elektroniczne już mniej więcej od dziesięciu lat, chociaż dopiero ostatnio poświeciła im pełną uwagę. Wśród kilku kategorii najważniejszą był między innymi tytuł najlepszej gry. Wygrali oczywiście Mario, Wii i firma Nintendo.
Sequel Boom Blox już na wiosnę
Maciej Śliwiński, 29 stycznia 2009, 09:56
Sequel familijnej gry logicznej Boom Blox, przygotowanej na konsole Nintendo Wii, a stworzonej przez Electronic Arts przy współpracy ze Stevenem Spielbergiem, trafi na półki sklepowe jeszcze tej wiosny. Gra zatytułowana Boom Blox Bash Party ma oferować użytkownikom kilka nowych rozwiązań.
Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (11 grudnia 2008)
Piotr Doroń, 11 grudnia 2008, 14:10
„Wieści ze świata w telegraficznym skrócie” to codzienna porcja krótkich wiadomość. Dzisiaj w menu: pecetowe Space Giraffe już za tydzień, Uniwersytet Nowojorski otwiera kierunek dla ludzi chcących produkować gry, Xbox Originals z nowymi tytułami, Havok obchodzi 10 urodziny i inne. Zapraszamy do lektury.
Electronic Arts najwięcej zarabia na PlayStation 3 i pecetach
Przemysław Zamęcki, 30 lipca 2008, 07:39
Gry przeznaczone na konsolę PlayStation 3 i komputery PC przyniosły koncernowi Electronic Arts największy przychód netto w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2009, który łącznie, dla całej sprzedaży wszytstkich produktów firmy w tym okresie wyniósł 804 miliony dolarów.
Boom Blox kasową porażką
Marek Grochowski, 17 czerwca 2008, 14:10
Nie pomogły znakomite recenzje, nie pomógł czarodziejski dotyk Stevena Spielberga. Przeznaczona na konsolę Wii gra logiczna Boom Blox nieoczekiwanie zaliczyła katastrofalny debiut. Od momentu premiery w Stanach Zjednoczonych (7 maja) familijna produkcja Electronic Arts trafiła zaledwie do 60 tys. Amerykanów. Ten wynik dał jej w ubiegłym miesiącu dopiero 25. miejsce na listach sprzedaży w USA.
Boom Blox Stevena Spielberga debiutuje na światowym rynku
Piotr Doroń, 7 maja 2008, 11:55
Na amerykańskim rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała wczoraj gra o tytule Boom Blox – pierwsza produkcja firmy Electronic Arts powstała w kolaboracji ze słynnym reżyserem, Stevenem Spielbergem. Europejska premiera odbędzie się jutro.
Boom Blox ma szansę stania się w przyszłości tytułem multiplatformowym
Przemysław Zamęcki, 3 maja 2008, 15:28
Co łączy Stevena Spielberga z branżą gier? Póki co dwa elementy – wykorzystanie jednego ze scenariuszy serialu The Amazing Stories przez LucasArts do przygotowania przygodówki The Dig oraz mająca ukazać się w maju tego roku na konsolę Wii gra logiczna Boom Blox. Za produkcję odpowiada Electronic Arts, czemu więc nie miałaby ona ukazać się również na innej platformie?
Boom Blox Stevena Spielberga trafi do Europy na początku maja
Piotr Doroń, 10 kwietnia 2008, 14:52
Jak dowiedziała się redakcja serwisu Eurogamer, Boom Blox – pierwsza produkcja Electronic Arts powstająca przy współpracy ze znanym reżyserem filmowym Stevenem Spielbergiem – trafi na europejskie półki sklepowe już 9 maja.
Zapowiedziano Boom Blox - pierwszą grę powstałą ze współpracy Stevena Spielberga i EA
Artur Falkowski, 6 lutego 2008, 18:20
Już od dawna wiemy, że znany reżyser filmowy Steven Spielberg współpracuje z EA przy tworzeniu trzech gier. Drobne szczegóły na ich temat już kilkakrotnie pojawiały się w mediach, o czym skrzętnie informowaliśmy. Teraz pierwsza ze wspomnianych produkcji doczekała się oficjalnej zapowiedzi.