Newsy i ciekawostki na temat Jak and Daxter: The Precursor's Legacy
Seria Jak and Daxter trafi na PlayStation 4
Jakub Błażewicz, 4 kwietnia 2017, 08:30
Firma Sony ujawniła plan wydania cyklu Jak and Daxter na konsoli PlayStation 4. Pierwsze cztery odsłony serii zostaną udostępnione w ramach programu PS2 Classics jeszcze w tym roku.
Sony potwierdza - prace nad Jak and Daxter Collection trwają
Mateusz Kądziołka, 10 listopada 2011, 10:35
Przedstawiciele Sony Computer Entertainment America ujawnili, że zestaw Jak and Daxter Collection jest obecnie w produkcji. Dalsze informacje zostaną ujawnione w niedługim czasie.
Jak and Daxter HD Collection w przyszłym roku?
Mateusz Kądziołka, 11 października 2011, 10:09
Podczas konferencji prasowej w Oslo, pracownik studia Naughty Dog wyjawił, że w 2012 roku na PlayStation 3 zadebiutuje zestaw pierwszych trzech gier z serii Jak and Daxter. Słynna seria platformówek miałaby więc pójść w ślady takich cykli jak God of War i Metal Gear Solid.
PlayStation 2 i PSP otrzymają nową odsłonę Jak & Daxter
Piotr Doroń, 2 kwietnia 2009, 08:17
Na PlayStation 2 oraz PSP trafi już niedługo zupełnie nowa odsłona przygód Jaka i Daxtera, bohaterów najpopularniejszej platformówki poprzedniej generacji konsol. Jej producentem nie będzie jednak Naughty Dog, które pracuje aktualnie nad Uncharted 2: Among Thieves, lecz studio High Impact Games, znane z zaprojektowania Ratchet & Clank: Size Matters (PS2, PSP) oraz Secret Agent Clank (PS2, PSP).
Byli pracownicy Naughty Dog zakładają nową firmę
Przemysław Zamęcki, 16 lutego 2008, 15:39
Dwóch byłych pracowników studia Naughty Dog, Bob Rafai i E. Daniel Arey, na początku lutego zdecydowało się założyć własne studio deweloperskie o nazwie Big Red Button Entertainment.
Kiedy pojawi się Uncharted 2?
Przemysław Zamęcki, 7 grudnia 2007, 09:52
Uncharted: Drake’s Fortune dopiero dzisiaj ma swoją europejską premierę, tymczasem deweloper gry, studio Naughty Dog, przewiduje, że być może w najbliższej przyszłości ruszą prace nad sequelem
Naughty Dog pozytywnie o sieciowych możliwościach PS3
Piotr Doroń, 18 listopada 2007, 16:05
Studio Naughty Dog, odpowiedzialne ostatnio za Uncharted: Drake’s Fortune, wyraziło wielkie zainteresowanie sieciowymi możliwościami usługi PlayStation Network. Dokonało tego ustami wiceprezesa firmy Evana Wellsa, który podzielił się owymi przemyśleniami w wywiadzie dla serwisu Eurogamer.net.
Nowa część Jak & Daxter kolejnym projektem studia Naughty Dog
Rafał Skierski, 6 listopada 2007, 14:44
Raczej nie potwierdzą się czerwcowe rewelacje (mówiące między innymi o tym, że nowa część Jak & Daxter na PlayStation 3 ukaże się jeszcze w tym roku). Więcej – od dawna nie słyszeliśmy niczego nowego na temat kolejnej części słynnej platformówki. Niektórzy już nawet zaczęli wątpić w to, że Naughty Dog zdecyduje się na jej produkcję. Evan Wells postanowił jednak przypomnieć nam ten tytuł.
Gra Jak and Daxter: The Lost Frontier pojawi się jeszcze w tym roku?
Katarzyna Grysiewicz, 25 czerwca 2007, 10:10
W pierwszych dniach maja przekazaliśmy Wam informację, że firma Sony Computer Entertainment zarejestrowała w Urzędzie Patentowym Stanów Zjednoczonych nowy znak towarowy, związany z elektroniczną rozrywką. Dzisiaj możemy potwierdzić ówczesne przypuszczenia i dodać, że gra Jak and Daxter: The Lost Frontier najprawdopodobniej pojawi się przed tegorocznymi świątami Bożego Narodzenia.
Jak and Daxter: The Lost Frontier dla PS3?
Radosław Grabowski, 3 maja 2006, 08:08
Najświeższą pozycją, należącą do popularnego cyklu perypetii Jaka i Daxtera, jest platformówka pt. Daxter dla kieszonkowej konsoli PlayStation Portable. Korporacja Sony Computer Entertainment planuje już jednak wydanie kolejnej gry z duetem sympatycznych bohaterów w roli głównej. Najwidoczniej następne przygody Ratcheta i Clanka (m.in. Ratchet & Clank: Size Matters dla PSP) muszą mieć konkurencję.
Twórcy SOCOM pod skrzydłami Sony
Maciej Myrcha, 25 stycznia 2006, 12:14
Nie wiedzieć czemu, ale ostatnimi czasy bardzo popularne stało się wchłanianie niezależnych firm developerskich przez ich partnerów wydawniczych. Tzn. takie ruchy z jednej strony są dobre, ponieważ zapewniają stałe źródło finansowania przyszłych projektów, z drugiej strony jednak developer tworzy praktycznie pod dyktando wydawcy.