Newsy i ciekawostki na temat SunAge
SunAge w złocie
Rafał Skierski, 22 listopada 2007, 14:06
Firmy Lighthouse Interactive oraz Vertex4 ogłosiły, że SunAge osiągnął już złoty status i jest na najlepszej drodze, by niebawem wylądować w sklepach. Przypomnijmy, że mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, przypominającą pod wieloma względami klasyki gatunku, takie jak np. Starcraft.
Kolejny poślizg SunAge m.in. z powodu DirectX 9.0. Sieciowe beta-testy już wkrótce.
Radosław Grabowski, 21 kwietnia 2007, 08:23
Od listopada 2005 właściwie jedyne konkretne wiadomości, dotyczące futurystycznej strategii czasu rzeczywistego pt. SunAge, to informacje o kolejnych opóźnieniach terminu debiutu gotowej gry. Trzy miesiące temu okazało się, że developerzy niniejszej pozycji potrzebują jeszcze więcej czasu i w związku z tym odsunęli datę premiery na maj 2007. Teraz dotarły do nas świeże i ponownie niewesołe wieści.
Premiera SunAge dopiero w maju
Krystian Smoszna, 23 stycznia 2007, 09:26
Dziesięć dni temu poinformowaliśmy Was, że debiutancki projekt wiedeńskiego studia vertex4 o nazwie SunAge, zadebiutuje na rynku w kwietniu bieżącego roku. Informacja ta jest już nieaktualna. Wydawca programu – firma Lighthouse Interactive – zdecydowała się bowiem opóźnić premierę o kolejny miesiąc.
Kolejne opóźnienie SunAge
Radosław Grabowski, 13 stycznia 2007, 12:55
Na temat futurystycznej gry strategicznej o nazwie SunAge, przypominającej słynnego Starcrafta, pisaliśmy już trzykrotnie. Dwa razy nasze informacje dotyczyły odsunięcia daty premiery tego produktu studia vertex4 w przyszłość. Teraz również przynosimy Wam wieści, związane z opóźnieniem nadejścia "Wieku Słońca".
Nadejście SunAge znowu się opóźnia
Radosław Grabowski, 11 listopada 2006, 12:32
W mijającym roku mieliśmy wreszcie doczekać się premiery strategii czasu rzeczywistego, zatytułowanej SunAge. Ta stricte pecetowa pozycja z gatunku RTS ma być podobna do pamiętnej gry pt. Starcraft. Niestety developerom z austriackiego studia vertex4 nie uda się zakończyć prac nad swoim dziełem w trakcie Anno Domini 2006.
Futurystyczna strategia czasu rzeczywistego pt. SunAge odsunięta w przyszłość
Radosław Grabowski, 19 listopada 2005, 12:44
Widząc grafiki, zapowiadające strategię czasu rzeczywistego o nazwie SunAge, wielu spośród Szanownych Czytelników przypomina sobie zapewne kultową grę Starcraft. Istnieją także inne podobieństwa pomiędzy tymi produktami - m.in. trzy dostępne rasy, dysponujące mnóstwem rozmaitych jednostek i budowli. Niestety na premierę pierwszej z wymienionych pozycji musimy poczekać nieco dłużej.