Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Joe Danger

Wieści ze świata (Metal Slug 3, Shadow Warrior, A City Sleeps) 29/8/14

Łukasz Szliselman, 29 sierpnia 2014, 12:00

Dziś piszemy m.in. o zapowiedzi Metal Slug 3 na konsole z rodziny PlayStation, obsuwie nextgenowego Shadow Warrior, oraz nowej grze muzycznej twórców serii Guitar Hero i Rock Band. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Joe Danger i Joe Danger: The Movie w drodze na pecety

Aleksander Kaczmarek, 25 maja 2013, 10:55

Studio Hello Games poinformowało o tym, że seria kaskaderskich zręcznościówek Joe Danger zawita w końcu na komputery PC. Jeszcze w tym roku na Steamie powinny pojawić się gry Joe Danger i Joe Danger: The Movie. Twórcy zapewniają, że w obu przypadkach nie będą to jedynie proste porty tytułów doskonale znanych konsolowym graczom.

Kaskader Joe Danger powróci w grze Joe Danger: The Movie

Maciej Myrcha, 14 sierpnia 2011, 14:31

Przedstawiciele firmy deweloperskiej Hello Games poinformowali o pracach nad sequelem zeszłorocznego hitu usługi PSN, Joe Danger. The Movie, bo taki podtytuł ma nosić nowa gra, ma być jeszcze bardziej zakręcona i zwariowana niż poprzedniczka.

Ile można zarobić sprzedając gry przez PSN?

Aleksander Kaczmarek, 26 sierpnia 2010, 15:37

Firma analityczna FADE (Forecasting and Analyzing Digital Entertainment) przygotowała swój pierwszy raport poświęcony sprzedaży gier poprzez PlayStation Network. Platforma ta nie cieszy się jeszcze tak dużą popularnością jak konkurencyjna Xbox Live Arcade, ale daje niezłe perspektywy zarobku twórcom takich produkcji jak DeathSpank czy Joe Danger.

Xbox Live Arcade „rzeźnią dla małych deweloperów”?!

Szymon Liebert, 14 lipca 2010, 13:36

Jeden z założycieli niezależnego studia Hello Games, Sean Murray, nazwał usługę Xbox Live Arcade „rzeźnią dla małych deweloperów”. W ubiegłym tygodniu deweloper wypuścił dobrze przyjętą i wysoko ocenianą grę Joe Danger na łamach konkurencyjnego PlayStation Network. Murray tłumaczy, że tylko na tej platformie autorzy produkcji mogli zostać współwydawcami.