autor: Bartosz Świątek
Inżynier Epic Games o PS5: „arcydzieło projektowania systemów”
Dwóch pracowników firmy Epic Games – wiceprezes odpowiedzialny za inżynierię Nick Penwarden oraz dyrektor ds. technologii Kim Liberi – skomplementowało moc i możliwości PS5.
W SKRÓCIE:
- wysoko postawieni pracownicy Epic Games – Nick Penwarden i Kim Liberi – skomplementowali PS5;
- ich zdaniem platforma zapewnia ogromny skok wydajności i umożliwi oferowanie graczom zupełnie nowych wrażeń.
Jakiś czas temu szef firmy Epic Games – Tim Sweeney – wypowiedział się bardzo przychylnie o PS5, a w szczególności o dysku zastosowanym w nowej konsoli Sony. Teraz platformę chwali kolejny pracownik studia odpowiedzialnego za silnik Unreal Engine – Nick Penwarden, czyli wiceprezes odpowiedzialny za inżynierię (via Official PlayStation Magazine).
PlayStation 5 to arcydzieło projektowania systemów. Nie tylko zapewnia ogromny skok wydajności obliczeniowej i graficznej, ale jest również rewolucyjne pod względem technologii związanych z dyskiem i kompresją danych, uwalniając nowe rodzaje gier i doświadczeń, którymi mogą cieszyć się gracze – powiedział Nick Penwarden.
W rozmowie z dziennikarzami tego samego magazynu w podobnym tonie wypowiedział się dyrektor ds. technologii Epic Games – Kim Liberi – który skomplementował moc PS5.
Grafika i moc obliczeniowa nowej generacji nie tylko sprawią, że gry staną się bardziej wciągające, ale także umożliwią zupełnie nowe koncepcje rozgrywki wykorzystujące w pełni dynamiczne środowiska i oświetlenie, znacznie ulepszoną fizykę, inteligentniejsze AI i bogatsze doświadczenia dla wielu graczy – stwierdził Kim Liberi.
Przypominamy, że PS5 nie ma na razie konkretnej daty premiery – wiemy jedynie, że konsola Sony trafi na rynek pod koniec tego roku.