Gracz PC pokazuje konsolowcom prawdziwe wibracje w grze
Myślicie, że haptyczne wibracje i adaptacyjne spusty w nowym padzie DualSense z PS5 wynoszą grę na nowy poziom? Jatin Patel, programista i pomysłowy konstruktor, udowadnia, w jak wielkim jesteście błędzie. Jego pomysł rozbuja nawet najnudniejszą grę.
Programista iOS i konstruktor Jatin Patel powraca w wielkim stylu, prezentując prosty domowy sposób na poprawienie wrażeń z rozgrywki na naszym PC. Nie potrzebujemy Xboksa Series X/S, PlayStation 5 czy karty graficznej GeForce RTX 3000. Wystarczy nam taśma klejąca i… silnik.
Twórca kanału Teenenggr tworzy nietypowe konstrukcje, które rozwiązują wiele problemów, o których istnieniu nawet nie wiedzieliśmy. Tym razem, aby zwiększyć doznania z używania karabinu maszynowego czy poruszania się pojazdem w grze Crysis, wniósł moc wibracji na kosmiczny poziom. Postawił na stole sporych rozmiarów silnik indukcyjny o prędkości 2880 RPM (obroty na minutę), który niejako udowodnił, jak wiele twórcy konsol mają jeszcze do nadrobienia wobec technologii PC.
To rozwiązanie cechuje się nie tylko minimalizmem i elegancją, rozwiązuje też liczne problemy z obecnymi padami. Pisaliśmy o dryfujących Joy-Conach, dryfujących analogach w DualSense czy podejrzeniach o niskiej wytrzymałości nowych kontrolerów do PS5. Silnik pokazany przez Jatina Patela wytrzyma z pewnością dużo więcej niż 417 godzin. Musimy jednak pamiętać o taśmie klejącej, żeby uporać się z dryfowaniem klawiatury, myszki i monitora. Kto chętny?