Upvoid Miner PC
Wzorowany na przebojowym Minecrafcie, klasyczny sandboks FPP z nieograniczoną swobodą eksploracji i kształtowania świata.
Upvoid Miner Premiera PC
anulowana
producent: Upvoid Studios wydawca: Upvoid Studios Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Upvoid Miner to wzorowany na Minecrafcie klasyczny sandboks FPP, w którym otrzymujemy pełną swobodę eksploracji i kształtowania otaczającego nas świata. Gra została opracowana przez sześcioosobowe niemieckie studio Upvoid, jako demo technologiczne autorskiego silnika o nazwie Upvoid Engine, jednak sukces gier sandboksowych z Minecraftem na czele sprawił, że projekt postanowiono rozwinąć do rangi samodzielnej gry.
Rozgrywka toczy się w olbrzymiej, generowanej proceduralnie krainie, gdzie, wzorem podobnych gier z tego gatunku, gracze otrzymują nieograniczoną swobodę zabawy. Istotą gry jest niczym nie skrępowane kształtowanie terenu według własnych upodobań. Czynimy to poprzez ścinanie drzew, kopanie oraz wydobywanie niezbędnych surowców. Te z kolei służą nam do tworzenia przydatnych w pracy przedmiotów i konstruowania przy ich pomocy rozmaitych, wymyślnych budowli.
Tym, co wyróżnia Upvoid Miner spośród podobnych gier jest wysokiej jakości oprawa graficzna, stworzona dzięki możliwościom autorskiego silnika Upvoid. Oparty jest on na voxelach, dzięki czemu w sposób bardzo realistyczny symuluje wszelkie dokonywane przez gracza zmiany w ukształtowaniu terenu. W efekcie, zamiast typowych dla Minecrafta sześciennych klocków i charakterystycznego „kanciastego” świata, w grze możemy cieszyć oczy realistycznie odwzorowanym środowiskiem, którego jakość nie odbiega w sposób znaczący od współczesnych gier FPP.
Ostatnia modyfikacja 23 czerwca 2023
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet
Nośnik: dystrybucja cyfrowa
Oczekiwania czytelników: 7.7 / 10 na podstawie 15 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Upvoid Miner: Odpowiednia dla każdego wieku.
Upvoid Miner Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Core2Duo 2 GHz
- 4 GB RAM
- Karta grafiki z obsługą OpenGL 3.3
- Windows 7/8