10. tytuły ekskluzywne Xbox
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 10. Najpopularniejsze gry o tematyce tytuły ekskluzywne Xbox.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
The Siege of Khe Sanh
Akcji prace wstrzymane
The Siege of Khe Sanh to gra akcji, w której mamy okazję trafić do ogarniętego wojną Wietnamu. W czasie rozgrywki zajmujemy się między innymi zakładaniem pułapek na wrogów czy wykonywaniem nalotów. Plusem jest realistyczne otoczenie, które możemy eksplorować niemal bez ograniczeń.
Bubble Bobble Neo!
Zręcznościowe 16 września 2009
Prosta zręcznościówka, będąca wznowieniem klasycznego tytułu pochodzącego z 1986 roku. Nowa wersja została wzbogacona o kilka dodatków.
Raskulls
Zręcznościowe 29 grudnia 2010
Innowacyjne połączenie platformówki, gry wyścigowej oraz logicznej. Przemierzamy dwuwymiarowe poziomy, torując sobie drogę poprzez likwidację kolorowych klocków i starając zmieścić się jednocześnie w wyznaczonym czasie.
Rapala for Kinect
Zręcznościowe 15 listopada 2011
Gra zręcznościowa o tematyce wędkarskiej, która wykorzystuje kontroler ruchu Kinect. Wykorzystując własne ciało udajemy, że zarzucamy wędkę. W zawodach mogą brać maksymalnie cztery osoby. Rapala for Kinect oferuje także mini-gierkę w postaci wyścigów motorówek.
Fruit Ninja Kinect
Zręcznościowe 9 sierpnia 2011
Konsolowa wersja zręcznościowego przeboju wypuszczonego pierwotnie na urządzenia przenośne. Wcielamy się w wojownika Ninja, którego zadaniem jest siekanie owoców. Gra korzysta z Kinecta i miecze kontrolujemy ruchami własnych rąk. Poza zabawą solo możemy spróbować rozgrywki wieloosobowej w postaci owocowego turnieju.
Hole in the Wall Kinect
Zręcznościowe 23 sierpnia 2011
Hole in the Wall Kinect to przeznaczona wyłącznie dla użytkowników konsoli Xbox 360 z innowacyjnym kontrolerem ruchu Kinect gra zręcznościowa na podstawie popularnego show telewizyjnego. Zadaniem graczy jest ustawienie ciała w takiej pozycji, by zmieścić się w tytułowej „dziurze w murze”.
Fusion: Genesis
Zręcznościowe 9 listopada 2011
Strzelanka science-fiction z elementami MMO, w której siadamy za sterami statku kosmicznego. Wykonujemy samodzielnie liczne misje lub korzystając z trybu kooperacji tworzymy maksymalnie czteroosobowe szwadrony. W trakcie zabawy gromadzimy coraz lepsze uzbrojenie i toczymy starcia zarówno ze sterowaną przez komputer flotą, jak i z żywymi graczami.
Frogger
Zręcznościowe 12 lipca 2006
Frogger to klasyczna zręcznościówka, która zadebiutowała w roku 1981. Dzięki ludziom ze studia Digital Eclipse, także posiadacze "trzystasześćdziesiątek" mogą zagrać w ten dość wiekowy tytuł. Sposób zabawy nie zmienił się w stosunku do oryginału – w dalszym ciągu naszym zadaniem jest przeprowadzenie tytułowej żabki w bezpieczne miejsce.
Project Sylpheed
Zręcznościowe 29 czerwca 2007
Kosmiczna strzelanina z zacięciem symulacyjnym (widok między innymi z kokpitu), w której obok intensywnych zmagań z przeciwnikami pierwsze skrzypce gra rozbudowana warstwa fabularna.
3 Point Contest
Zręcznościowe 20 listopada 2012
3 Point Contest to prosta gra zręcznościowa, wyprodukowana przez firmę Rare we współpracy z niemieckim studiem deweloperskim Sproing. Gracz ma sposobność sprawdzić swoje umiejętności koszykarskie wykonując serie efektownych rzutów za trzy punkty z różnych pozycji na boisku. Produkcja wykorzystuje możliwości kontrolera Kinect.
Doritos Crash Course 2
Zręcznościowe 8 maja 2013
Kontynuacja darmowej gry zręcznościowej, w której awatary ścigają się ze sobą po trasach pełnych pułapek i przeszkód. „Dwójka” zawiera więcej układów, wyzwań i możliwości. W dalszym ciągu jest to jednak pozycja oferowana za darmo wszystkim użytkownikom konsoli Xbox 360.
FRU
Zręcznościowe 13 lipca 2016
Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.
Boom Ball 2 for Kinect
Zręcznościowe 21 grudnia 2016
Kontynuacja gry zręcznościowej studia Virtual Air Guitar Company, przeznaczonej na konsole Xbox One z kontrolerem ruchowym Kinect 2.0. Pod względem mechaniki, Boom Ball 2 nie różni się znacząco od swojej poprzedniczki, łącząc cechy klasycznego Arkanoida z elementami ping ponga i tenisa. Cała zabawa polega zaś na odbijaniu piłki w taki sposób, aby zniszczyć znajdujące się w głębi planszy elementy, wybuchające po zetknięciu się z kulą.
Soulcalibur
Bijatyki 2 lipca 2008
Trójwymiarowa bijatyka, która oryginalnie zadebiutowała w roku 1998. W stosunku do poprzedniej wersji Soul Calibur wzbogacił się o całkiem nową oprawę wizualną w wysokiej rozdzielczości.
Phantom Breaker
Bijatyki 2 czerwca 2011
Phantom Breaker to dwuwymiarowa japońska bijatyka, czerpiąca pomysły od znanych przedstawicieli gatunku. Do dyspozycji graczy oddaje 14 grywalnych postaci, z których każda posiada swój własny styl walki i zasób specjalnych ataków.
Killer Instinct 2 Classic
Bijatyki 23 września 2014
Przygotowana jako bonus dla wszystkich posiadaczy drugiego sezonu gry Killer Instinct reedycja kontynuacji klasycznej bijatyki firmy Rare. W tej odsłonie gry uczestnicy tytułowego turnieju sztuk walki (oraz kilka nowych twarzy) przenoszą się w czasie 2000 lat wstecz, aby stawić czoła zupełnie nowemu przeciwnikowi - Gargosowi, władcy demonów.
Culdcept Saga
Strategiczne 5 lutego 2008
Culdcept Saga to kolejna pozycja, która ma przede wszystkim zachęcić Japończyków do kupna X360. Za jej wydanie odpowiedzialna jest doskonale znana graczom na całym świecie, a nie tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni, firma Namco Bandai, której zawdzięczamy między innymi takie serie jak Tekken, Ridge Racer czy Xenosaga.
Darwinia+
Strategiczne 10 lutego 2010
Darwnia+, to zestaw zawierający dwie wyśmienite gry brytyjskiej firmy Introversion Software. Pierwszą z nich jest wydana w 2005 roku w wersji na komputery osobiste Darwinia, strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której gracz steruje tytułowymi Darwinianami, broniącymi się przed atakami rozmaitych przeciwników. Drugim tytułem jest wyprodukowana trzy lata później Multiwinia, czyli ulepszona wersja Darwinii, pozwalająca na sieciowe starcia pomiędzy dwoma graczami.
Over G Fighters
Symulacje 30 czerwca 2006
Over G Fighters łączy w sobie niemalże fotorealistyczną grafikę i dynamiczną walkę najbardziej śmiercionośnych samolotów wojskowych na globie ziemskim. Można wybierać pomiędzy zręcznościowym trybem gry oraz realistycznym symulatorem.
Mars Rover Landing
Symulacje 16 lipca 2012
Mars Rover Landing to bezpłatna produkcja wykorzystująca technologię Kinect, dostępna na konsolę Xbox 360. Stworzenie jej zleciła i sfinansowała Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej – NASA. Gra polega na bezpiecznym osadzeniu łazika kosmicznego, Curiosity, na powierzchni Marsa.
Kinect Joy Ride
Wyścigi 4 listopada 2010
Kinect Joy Ride to zwariowana gra wyścigowa, przygotowana przez studio deweloperskie BigPark z myślą o możliwościach technicznych kontrolera Kinect. Wcielając się w swoje xboksowe awatary, gracze biorą udział w szaleńczych wyścigach samochodowych, wykorzystując własne ciało do manewrowania pojazdami.
Sonic Free Riders
Wyścigi 4 listopada 2010
Sonic Free Riders jest pierwszą z cyklu zręcznościowych gier z Niebieskim Jeżem w roli głównej, która wykorzystuje funkcjonalność kontrolera Kinect. Tytuł przygotowany został przez ekipę studia Sonic Team. Gracze uczestniczą w zwariowanych wyścigach na rowerach i deskorolkach, wcielając się w bohaterów znanych z serii Sonic.
Furious Karting
Wyścigi 31 stycznia 2003
Dynamiczne wyścigi gokartów. Grę wyróżnia nieliniowy tryb kariery z możliwością rozwijania cech wybranego wcześniej kierowcy. Furious Karting posiada również rozbudowany multiplayer.
Hexic HD
Logiczne 22 listopada 2005
Hexic HD to kolejna gra logiczna, przygotowana przez twórcę kultowego Tetrisa, początkowo dostępna jedynie w ramach The Microsoft Network. Jej ogromny sukces przyczynił się do podjęcia decyzji o rozszerzeniu grona użytkowników. Developerzy udostępnili niniejszą pozycję posiadaczom konsoli Xbox 360.