Boom Ball 2 for Kinect XONE
Kontynuacja gry zręcznościowej studia Virtual Air Guitar Company, przeznaczonej na konsole Xbox One z kontrolerem ruchowym Kinect 2.0.
Boom Ball 2 for Kinect Premiera XONE
21grudnia2016
Xbox Live
21grudnia2016
producent: Virtual Air Guitar Company wydawca: Virtual Air Guitar Company Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Boom Ball 2 for Kinect na XONE to kontynuacja wydanego w 2014 roku Boom Ball for Kinect. Za produkcję ponownie odpowiada ekipa Virtual Air Guitar Company, która wcześniej stworzyła m.in. bijatykę Kung-Fu High Impact. Gra, jak mówi sam tytuł, przeznaczona jest do zabawy z użyciem sensora Kinect 2.0.
Mechanika
Rozgrywka w Boom Ball 2 for Kinect nie różni się niczym specjalnym od tej z poprzedniej odsłony. Jest to zręcznościówka łącząca cechy klasycznego Arkanoida z ping pongiem i tenisem. Rozgrywka polega na odbijaniu piłki tak, by zniszczyć elementy ułożone w głębi planszy, które po zetknięciu z kulą wybuchają. Stosunkowo prosty gameplay urozmaicany jest przez rozmaite power-upy, w postaci np. dodatkowych piłek. Łącznie na graczy czeka pięćdziesiąt poziomów osadzonych w kilku głównych lokacjach – na rajskiej wyspie, zaśnieżonej górze, w kryształowej jaskini, podniebnym mieście i kosmosie.
Największa nowością Boom Ball 2 for Kinect jest lokalny tryb co-op. Każdy układ możemy zaliczyć samemu, albo współpracując z drugą osobą. Rozgrywka w tym przypadku nie odbiega niczym od zabawy w samotności, choć w przypadku większej liczy piłek dodatkowa para rąk robi różnicę.
Kwestie techniczne
Produkcja studia Virtual Air Guitar Company została zrealizowana w podobnym stylu graficznym, co część pierwsza. Nie jest to szczególnie widowiskowa gra, ale też nie ma co narzekać – jest kolorowo, klocki wybuchają w przyjemny dla oka sposób, a animacja jest płynna.
Ostatnia modyfikacja 9 grudnia 2016
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-2
Klasyfikacja PEGI Boom Ball 2 for Kinect