The Epsilon Conflict PC
The Epsilon Conflict to autorski projekt ekipy deweloperskiej O3 Games wspartej przez mistrzów świata w grze StarCraft - Guillaume'a Patry'ego i Victora Martyna.
The Epsilon Conflict Premiera PC
anulowana
producent: O3 Games Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Epsilon Conflict to strategia w czasie rzeczywistym w 3D z wieloma elementami RPG. Jest to pierwsza gra, która powstała przy ścisłej współpracy profesjonalnych graczy. Przy projekcie pomagał Guillaume Patry i Victor Martyn, oficjalni mistrzowie świata w Starcrafta.
Gra ma dostarczać przede wszystkim dobrej rozrywki, przez co wyposażona została w łatwy w użyciu interfejs i proste zasady gry. Jednak, podobnie jak w szachach, dopiero doświadczony gracz wykorzysta wszelkie możliwości gry na swoją korzyść. Ograniczono również przypadkowość, dzięki czemu właściwie nie można przegrać gry z powodu braku szczęścia.
- Łatwe i przejrzyste zasady gry umożliwiające w pełni rozwinięcie swego potencjału taktycznego.
- Przystosowująca się SI podejmująca własne decyzje strategiczne.
- System punktów nawigacyjnych.
- Trzy całkowicie różne frakcje do wyboru z 36 jednostkami.
- Dziewięciu bohaterów z unikalną charakterystyką i możliwościami.
- System awansu bohaterów po zebraniu odpowiedniej liczby doświadczenia.
- Kampania dla rozgrywki jednoosobowej z zintegrowanym treningiem.
- Dynamiczna fabuła rozwijająca się w 30 misjach, zawiera kilka decydujących zadań.
- Tryb kooperacyjny dla single player.
- Edytor kampanii.
- Otwarta fabuła z łatwą możliwością rozszerzenia o dodatkowe kampanie i scenariusze.
- System anty-cheatowy w trybie multiplayer.
- Innowacyjny system komunikacji drużyn i aliantów.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna
Wymagania wiekowe The Epsilon Conflict: 12+