Stormdivers PC
Multiplayerowa strzelanka battle royale od studia Housemarque – autora takich gier, jak Resogun, Nex Machina: Death Machine czy Alienation. Stormdivers zabiera nas na wyspę opanowaną przez gwałtowne burze, gdzie toczymy starcia na śmierć i życie z innymi graczami.
Stormdivers Premiera PC
anulowana
producent: Housemarque wydawca: Housemarque
Angielskie napisy i dialogi
Stormdivers jest dziełem fińskiego studia Housemarque, dotychczas znanego głównie ze zręcznościowych gier akcji; w portfolio tego zespołu można znaleźć między innymi takie tytuły, jak Resogun, Dead Nation, Nex Machina: Death Machine czy Alienation. Tym razem firma postanowiła sprawdzić się w nowym dla siebie gatunku i opracowała multiplayerową strzelankę opartą na zasadach battle royale.
Fabuła
Akcję gry Stormdivers osadzono w niedalekiej przyszłości. Produkcja zabiera nas na opuszczoną wyspę, gdzie szaleją gwałtowne burze będące wynikiem nieudanych eksperymentów. Zapuszczający się w te rejony żołnierze znani jako Operatorzy muszą liczyć się z zagrożeniem nie tylko ze strony innych śmiałków, lecz także nieprzewidywalnych sił natury. Gra jest jednak warta świeczki, gdyż można tu znaleźć cenne, egzotyczne wyposażenie.
Mechanika
W Stormdivers akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). W trakcie zabawy wcielamy się w żołnierzy reprezentujących rozmaite specjalizacje, walcząc z innymi graczami na śmierć i życie. Pomimo że zmagania rozpoczynamy jedynie z podstawowym ekwipunkiem, z czasem w nasze ręce trafia coraz lepsze wyposażenie – mowa tak o broni białej oraz palnej, jak i o gadżetach pokroju tarcz chroniących nas przed ostrzałem czy plecaka odrzutowego pozwalającego na pokonywanie w powietrzu dużych odległości; dodatkowo możemy robić użytek z pojazdów. Tempo rozgrywki potęguje fakt, że ograniczana przez wyżej wspomnianą burzę arena nieustannie się zmniejsza, co prowadzi do coraz częstszych spotkań z adwersarzami.
Kwestie techniczne
Stormdivers posiada trójwymiarową grafikę wysokiej jakości. Gra działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4; z silnikiem stworzonym przez Epic Games autorzy zintegrowali swój Housemarque VFX Engine, który odpowiada za efekty specjalne.
Ostatnia modyfikacja 27 sierpnia 2018