Seven Kingdoms: Conquest PC
Seven Kingdoms: Conquest jest trzecią odsłoną cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio Enlight Software przy współpracy z Infinite Interactive. Fabuła gry przedstawia trwający 6 tys. lat konflikt pomiędzy ludźmi i demonami.
Seven Kingdoms: Conquest Premiera PC
14marca2008
pudełko PL
3lipca2008
producent: Infinity Plus Two / Infinite Interactive wydawca: Dreamcatcher / The Adventure Comp. wydawca PL: CD Projekt SA Strona oficjalna
Polskie napisyAngielskie napisy i dialogi
Gry podobne do Seven Kingdoms: Conquest
Disciples II: Mroczne Proroctwo
Warlords: Battlecry III
Kohan II: Kings of War
Seven Kingdoms: Conquest to trzecia odsłona z serii gier strategicznych Seven Kingdoms, wyprodukowana przez firmę Enlight Software przy współpracy z zespołem Infinite Interactive.
Jest to historia konfliktu dwóch potęg, ludzi i demonów. Gracz może dokonać wyboru, po której stronie chce stanąć do walki. Rozgrywka obejmuje okres sześciu tysięcy lat i rozpoczyna się w czasach starożytnego Egiptu, trzy tysiące lat przed naszą erą, natomiast końcową bitwę przyjdzie nam stoczyć w odległej przyszłości, na futurystycznej Ziemi. Łącznie akcja ma miejsce w siedmiu epokach: Wczesnego Brązu, Późnego Brązu, Epoce Żelaza, Imperium Rzymskiego, Średniowiecza, czasach współczesnych i przyszłych.
Gra została wyposażona w nowy silnik graficzny 3D i oferuje:
- siedem ludzkich cywilizacji oraz siedem ras demonów,
- magię i rożnego rodzaju technologie dostępne dla każdej z ras,
- wiele ustawień gry umożliwiających przystosowanie jej do własnych upodobań,
- edytor poziomów pozwalający graczom na stworzenie własnych misji i map.
Rasy ludzi różnią się między sobą w zależności od epoki w jakiej toczy się akcja. Przykładowo w średniowieczu są to rycerze, a w czasach współczesnych żołnierze uzbrojeni w broń palną. Z kolei rasy demonów zostały zróżnicowane względem miejsca ich pochodzenia. Mamy tu więc Królestwo Ognia, Lodu, Cienia, Węży, Zmór Nocnych, Zwierząt i Plag. Warto też dodać, iż wszystkie ludzkie cywilizacje w trakcie rozgrywki, z biegiem wieków są mniej ufne w stosunku do bogów, duchownych i magii, a bardziej polegają na różnego rodzaju technologiach.
W Seven Kingdoms: Conquest nie brakuje też znanych z dwóch pierwszych gier z tej serii opcji: handlu, dyplomacji, wywiadu i kontrwywiadu. Przy czym zgodnie z założeniem „resource-light, micromanagement-light, action-heavy” autorzy skupili się na wzbogaceniu elementu wojennego gry, a uprościli nieco elementy związane z zarządzaniem, ekonomią, pozyskiwaniem surowców itp. Ponadto zostały wprowadzone nowe opcje dla każdej z ras np. dla ludzkiej cywilizacji dodano ambasadorską opcję, która umożliwia graczowi wysłanie do neutralnych, wrogich czy sprzymierzonych miast i wsi ambasadorów. Jednostki te mogą m.in. proponować przymierze, handlować technologiami, truć owe miasta i wsie czy zabijać ich liderów. Po stronie Demonów podobne funkcję spełnia Succubus.
Natomiast zwolennicy rozgrywek wieloosobowych mogą powalczyć z innymi graczami przez Internet i LAN – tryb multiplayer jest dostępny dla 8 graczy.
Ostatnia modyfikacja 4 lutego 2008
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna Liczba graczy: 1 - 8
Nośnik: 1 DVD
Ocena użytkowników: 6,7 / 10 na podstawie 209 głosów czytelników.
Seven Kingdoms: Conquest cena w dniu premiery: 59,90 PLN
Klasyfikacja PEGI Seven Kingdoms: Conquest
Seven Kingdoms: Conquest Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium 4 2.6 GHz
- 512 MB RAM
- karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza)
- Windows 98/Me/2000/XP