Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Seria Zaginione Myszki - seria gier

Niespodzianka z jajka
Niespodzianka z jajka

Towarzyskie 30 stycznia 2008

Niespodzianka z jajka to kolejna gra edukacyjna, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z sympatyczną czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą.

PC

Porwana Królowa
Porwana Królowa

Towarzyskie 30 stycznia 2008

Porwana Królowa to kolejna gra edukacyjna dla najmłodszych (w wieku od 3 do 7 lat) z serii Komputerowa Gratka. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o przyrodzie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki.

PC

Wodnik Moczarek
Wodnik Moczarek

Towarzyskie 30 stycznia 2008

Wodnik Moczarek to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z czarodziejką Papatką oraz jej przyjaciółmi: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą. Tym razem zadaniem graczy jest uporządkowanie domu tytułowego Wodnika Moczarka, który musi zdobyć serce swojej wybranki - Wodniczki Celestyny.

PC

Zimowa olimpiada
Zimowa olimpiada

Towarzyskie 30 stycznia 2008

Zimowa olimpiada to gra edukacyjna dla najmłodszych. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym je świecie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki i ciekawostek na temat tytułowej imprezy sportowej.

PC

Eliksir zamiany
Eliksir zamiany

Towarzyskie 18 listopada 2007

Eliksir zamiany to kolejna gra edukacyjna, w której dzieci spotykają się z czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą. Tym razem zadaniem młodych graczy jest pomóc przyjaciołom w uwolnieniu Papatki uwięzionej przez złego Gryziwąsa w tytułowym eliksirze zamiany.

PC

Przygoda z Psikusiem
Przygoda z Psikusiem

Towarzyskie 18 listopada 2007

Przygoda z Psikusiem to kolejna gra edukacyjna z serii Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. Produkcja ta ma za zadanie dostarczyć młodym odbiorcom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym świecie, a przy okazji stać się dla nich źródłem doskonałej zabawy.

PC

Tajemnica Szamana
Tajemnica Szamana

Towarzyskie 18 listopada 2007

Tajemnica Szamana to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę IRMA z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii Komputerowa Gratka, a jego zawartość została dostosowana do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat.

PC

Afrykańskie Czary
Afrykańskie Czary

Logiczne 29 czerwca 2007

Afrykańskie Czary to gra edukacyjna dla najmłodszych. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o przyrodzie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki i ciekawostek na temat Czarnego Lądu.

PC

Fałszywy Mikołaj
Fałszywy Mikołaj

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Fałszywy Mikołaj to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka. Jej celem jest bezpieczne wprowadzenie małych dzieci w nieznany świat komputerów oraz związanych z nimi gier.

PC

Zaginione Myszki
Zaginione Myszki

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Zaginione Myszki to gra edukacyjna dla najmłodszych. Jej celem jest zaaplikowanie dzieciom solidnej dawki wiedzy, podanej w atrakcyjnej, kolorowej formie. Pośrednio produkt przygotowuje również nasze pociechy do obcowania z komputerami osobistymi oraz związaną z nimi branżą elektronicznej rozrywki.

PC

Gdzie są skrzypce Filipa
Gdzie są skrzypce Filipa

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Gdzie są skrzypce Filipa to gra edukacyjna wchodząca w skład serii Komputerowa Gratka. Tytuł dedykowany jest w szczególności najmłodszym odbiorcom, gdyż przedstawione w nim treści pokrywają się z programem nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

PC

Pingwin Zenek w opałach
Pingwin Zenek w opałach

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Pingwin Zenek w opałach to gra edukacyjna dla najmłodszych. Jej celem jest zaaplikowanie dzieciom solidnej dawki wiedzy, podanej w atrakcyjnej, kolorowej formie, za którą odpowiada autorski, trójwymiarowy silnik graficzny.

PC

Kto uwolni Wiosnę
Kto uwolni Wiosnę

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Kto uwolni Wiosnę to gra edukacyjna dla najmłodszych. Jej celem jest zaaplikowanie dzieciom solidnej dawki wiedzy, podanej w atrakcyjnej, kolorowej formie.

PC

Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych. W skład pakietu wchodzą następujące tytuły: Afrykańskie Czary, Jak Wykurzyć Smoga, Muszelkowe Serce, Przygoda w Górach oraz Tajemnice Zamku Borsuka.

PC

Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2

Towarzyskie 1 czerwca 2007

Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych. W skład pakietu wchodzą takie tytuły, jak: Zaczarowana Żabka, Wesołe Miasteczko, Tęczowy Festyn, Złoty Gryziwąs oraz Zimowe Szaleństwa z Pingwinem.

PC

Muszelkowe Serce
Muszelkowe Serce

Towarzyskie 4 października 2006

Muszelkowe Serce to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka. Program dedykowany jest w szczególności najmłodszym odbiorcom, gdyż przedstawione w nim treści zostały dostosowane do poziomu intelektualnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

PC

Przygoda w górach
Przygoda w górach

Towarzyskie 4 października 2006

Przygoda w górach to kolejna gra edukacyjna z serii o nazwie Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (w wieku od 3 do 7 lat). Jej celem jest dostarczenie dzieciom solidnej porcji wiedzy o otaczającym je świecie poprzez zabawę.

PC

Tajemnice Zamku Borsuka
Tajemnice Zamku Borsuka

Towarzyskie 18 maja 2006

Tajemnice Zamku Borsuka to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę IRMA z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii Komputerowa Gratka, a jego zawartość została dostosowana do poziomu intelektualnego dzieci w wieku od 3 do 7 lat.

PC

Zimowe Szaleństwa z Pingwinem
Zimowe Szaleństwa z Pingwinem

Towarzyskie 18 maja 2006

Zimowe Szaleństwa z Pingwinem to kolejna gra edukacyjna, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z sympatyczną czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą. Tym razem zadaniem graczy jest pomóc przyjaciołom odesłać tytułowego, niesfornego Pingwina do domu.

PC

Złoty Gryziwąs
Złoty Gryziwąs

Towarzyskie 18 maja 2006

Złoty Gryziwąs to kolejna gra edukacyjna dla najmłodszych (w wieku od 3 do 7 lat) z serii Komputerowa Gratka. Produkcja firmy IRMA ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o przyrodzie, a także stać się dla nich cennym źródłem rozrywki.

PC

Jak Wykurzyć Smoga
Jak Wykurzyć Smoga

Towarzyskie 15 marca 2006

Jak Wykurzyć Smoga to kolejna gra edukacyjna, w której młodzi użytkownicy komputerów spotykają się z sympatyczną czarodziejką Papatką oraz innymi mieszkańcami Tęczowej Polanki: myszką Tosią, skrzatem Filipem i misiem Barnabą.

PC

Tęczowy Festyn
Tęczowy Festyn

Towarzyskie 15 marca 2006

Tęczowy Festyn to kolejna gra edukacyjna z serii Komputerowa Gratka stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. Produkcja ta ma za zadanie dostarczyć dzieciom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym je świecie, a przy okazji także stać się dla nich źródłem doskonałej zabawy.

PC

Wesołe Miasteczko
Wesołe Miasteczko

Towarzyskie 15 marca 2006

Wesołe Miasteczko to gra edukacyjna wydana w ramach serii Komputerowa Gratka. Tytuł dedykowany jest w szczególności najmłodszym odbiorcom, gdyż przedstawione w nim treści zostały dostosowane do poziomu intelektualnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

PC

Zaczarowana Żabka
Zaczarowana Żabka

Towarzyskie 15 marca 2006

Zaczarowana Żabka to kolejna gra edukacyjna z serii o nazwie Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (w wieku od 3 do 7 lat). Jej celem jest dostarczenie dzieciom solidnej porcji wiedzy o otaczającym je świecie poprzez zabawę.

PC