Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 PC
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 Premiera PC
1czerwca2007
pudełko PL
1czerwca2007
producent: IRMA wydawca: Egmont Polska Sp. z o.o. wydawca PL: Egmont Polska Sp. z o.o. Strona oficjalna
Polskie napisy i dialogi
Gry podobne do Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1
Reksio i Skarb Piratów
Wesołe przedszkole Koziołka Matołka
Bolek i Lolek. Alfabet i nauka czytania
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych. W skład pakietu wchodzą następujące tytuły: Afrykańskie Czary, Jak Wykurzyć Smoga, Muszelkowe Serce, Przygoda w Górach oraz Tajemnice Zamku Borsuka.
Choć każdą z pozycji należy uznać za odrębny element Kolekcji, to wszystkie gry realizują motto „nauka poprzez zabawę” i każda z nich w mniejszym lub większym stopniu nawiązuje do przygód bohaterów krainy o nazwie Tęczowa Polanka, zamieszkiwanej przez liczne postacie – czarodziejkę Papatkę, myszkę Tosię, skrzata Filipa, misia Barnabę i innych.
W Afrykańskich Czarach dane jest nam spróbować swych sił w dziesięciu konkurencjach, wśród których dominują: zbieranie nektaru, targowanie się w oazie, wyczarowywanie deszczu, zbieranie diamentów oraz zabawy z małpami. Jak Wykurzyć Smoga z kolei to produkt kładący nacisk na ekologię i kontakty z przyrodą. Stąd też pozwala on nam przeżyć przygodę w leśnym labiryncie, budować wiatraki, wyławiać puszki czy samodzielnie składać rower. Nurkowanie w morzu, gra w siatkówkę i rozmyślanie nad łamigłówkami sympatycznej papugi to z kolei domena Muszelkowego Serca, które zawiera również takie misje, jak układanie książek w bibliotece czy wcielanie się w rolę sprzedawcy lodów.
Czwarta z części pakietu, Przygoda w Górach odbiega nieco od edukacyjnego kanonu, proponując przedszkolakom wyprawę w góry, grę w karty z rozbójnikiem, ujeżdżanie owcy oraz opiekę nad trzodą pasącą się na łąkach. Nie inaczej sprawa wygląda w Tajemnicach Zamku Borsuka, gdzie dla rozrywki strzelamy z kuszy, gramy w kości, kujemy podkowy i szukamy owianych legendami duchów.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 jako zestaw programów dla dzieci skupia się ponadto na wpajaniu milusińskim zasad pisania, liczenia oraz obcowania z elementami przyrody. Pakiet kładzie także nacisk na prawidłową obsługę komputera oraz inne, mniej skomplikowane zagadnienia techniczne.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Nośnik: 1 CD
Ocena użytkowników: 6,2 / 10 na podstawie 49 głosów czytelników.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 cena w dniu premiery: 39,99 PLN
Wymagania wiekowe Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1: Odpowiednia dla każdego wieku.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 1 Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium 233 MHz
- 32 MB RAM
- Windows 95/98/2000/XP