Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 PC
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 Premiera PC
1czerwca2007
pudełko PL
1czerwca2007
producent: IRMA wydawca: Egmont Polska Sp. z o.o. wydawca PL: Egmont Polska Sp. z o.o. Strona oficjalna
Polskie napisy i dialogi
Gry podobne do Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2
Reksio i Czarodzieje
Zabawa z Kubusiem Puchatkiem: Puchatkowe Przyjęcie
Hugo: Gorączka Czarnych Diamentów
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 to zbiór pięciu programów edukacyjnych, dedykowanych najmłodszym użytkownikom komputerów osobistych. W skład pakietu wchodzą takie tytuły, jak: Zaczarowana Żabka, Wesołe Miasteczko, Tęczowy Festyn, Złoty Gryziwąs oraz Zimowe Szaleństwa z Pingwinem.
Choć każdą z pozycji należy uznać za odrębny element całej kolekcji, to wszystkie gry cechuje motto „nauka poprzez zabawę” i każda z nich w mniejszym lub większym stopniu nawiązuje do przygód bohaterów krainy o nazwie Tęczowa Polanka, zamieszkiwanej przez liczne postacie – czarodziejkę Papatkę, myszkę Tosię, skrzata Filipa, misia Barnabę i innych.
Zaczarowana Żabka to siedem zabaw umiejscowionych w lesie oraz sąsiadujących z nim obszarach. Dostępne w grze konkurencje to m.in. budowanie domku dla ptaków, konstruowanie leśnej katapulty, strojenie stracha na wróble czy latanie na magicznej miotle. Wesołe Miasteczko, jak sama nazwa wskazuje, przenosi nas do parku rozrywki, pozwalając na sprawdzenie się w tunelu strachu, strzelanie do celu albo składanie latawca. Nie brak także innych atrakcji pokroju bajki o jeżyku, rymowanek oraz licznych rebusów. Tęczowy Festyn natomiast wprowadza dzieci w klimat prac na wsi, zachęcając je do dojenia krów oraz zbierania miodu i owoców. Przedszkolaki mogą też naprawiać zepsutą szafę grającą, kolorować i ćwiczyć swoją pamięć.
Złoty Gryziwąs z kolei dodaje do tego wyścig z ropuchami, walkę z lisem, który opanował kurnik, łapanie świetlików i łowienie złotej rybki. Ostatnia z części pakietu - Szaleństwa z Pingwinem – przywodzi natomiast na myśl zimowy nastrój. Żeby nie powodować jednak melancholii, gra proponuje najmłodszym jazdę na snowboardzie, bitwę na śnieżki, budowanie karmnika oraz robienie zdjęć zwierzętom.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 jako zestaw programów dla dzieci skupia się ponadto na wpajaniu milusińskim zasad pisania, liczenia oraz obcowania z elementami przyrody. Pakiet kładzie także nacisk na prawidłową obsługę komputera oraz inne, mniej skomplikowane zagadnienia techniczne.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Nośnik: 1 CD
Ocena użytkowników: 4,8 / 10 na podstawie 27 głosów czytelników.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 cena w dniu premiery: 39,99 PLN
Wymagania wiekowe Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2: Odpowiednia dla każdego wieku.
Komputerowa Gratka - Super Kolekcja! Cz. 2 Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium 233 MHz
- 32 MB RAM
- Windows 95/98/2000/XP