
The Binding of Isaac: Afterbirth+
Zręcznościowe 3 stycznia 2017
Drugi dodatek do gry The Binding of Isaac: Rebrith, opracowany przez studio Nicalis. Rozszerzenie wprowadza dziesiątki unikalnych przedmiotów tworzących niekiedy zaskakujące kombinacje, nowe monstra czekające na pokonanie i opisujący je specjalny bestiariusz, a także bonusowe pokoje składające się na przepastny labirynt. Ponadto, add-on zawiera wyższy poziom trudności oraz dodatkowy rozdział historii, a całości dopełnia kolejna grywalna postać i pięć unikalnych wyzwań. Najważniejszą nowinką The Binding of Isaac: Afterbirth+ są jednak wbudowane narzędzia modderskie, dzięki którym można swobodnie modyfikować najważniejsze elementy gry i tworzyć elementy ekwipunku, stwory, postacie, a nawet całe kampanie oraz warianty rozgrywki.

The Binding Of Isaac: Afterbirth
Zręcznościowe 30 października 2015
Opracowany przez studio Nicalis obszerny (bo przewidziany nawet na 200 godzin rozgrywki) dodatek DLC do gry The Binding of Isaac: Rebirth, wymagający do działania podstawowej wersji gry. Afterbirth wprowadza szereg nowinek, w tym zupełnie nową strefę finałową z nieznanym wcześniej bossem i zakończeniem. Sama mechanika rozgrywki nie zmieniła się jednak zupełnie, tak więc mamy tu ponownie do czynienia ze zręcznościówką typu roguelike, gdzie eksplorując losowo generowane lokacje, odkrywamy rozmaite sekrety i walczymy z napotkanymi przeciwnikami. Zabawę uprzyjemnia zaś dodatkowa zawartość w postaci nowej grywalnej postaci - Lilith, nowych przeciwników i bossów, niedostępnych wcześniej przedmiotów, wyzwań i pomieszczeń, a także lekko zmieniony interfejs i rozszerzona ścieżka dźwiękowa. W grze pojawił się również kolejny tryb zabawy o nazwie Greed Mode, polegający na podejmowaniu wielkiego ryzyka w zamian za niedostępne standardowo nagrody.

The Binding of Isaac: Rebirth
Zręcznościowe 4 listopada 2014
Rozszerzona wersja The Binding of Isaac, która ukazała się w 2011 roku staraniem niezależnego studia Team Meat. Stworzeniem The Binding of Isaac: Rebirth we współpracy z twórcami oryginału zajęła się bardziej doświadczona ekipa Nicalis. Pod względem mechaniki rozgrywka nie uległa większym zmianom, oferując losowo generowane poziomy, które przemierza tytułowy Isaac, rozwiązując proste zagadki i eliminując potwory oraz bardziej wymagających bossów. Zasadniczą różnicę w stosunku do wykonanego w technologii flash pierwowzoru, stanowi zupełnie nowy silnik graficzny, dzięki któremu gra zyskała znacznie lepszą oprawę oraz szereg innowacji, które ze względu na ograniczenia technologiczne nie znalazły się w oryginale. Autorzy odtworzyli całą zawartość gry macierzystej oraz dwóch rozszerzeń DLC, uzupełniając to garścią nowości. W grze pojawia się także po raz pierwszy lokalny tryb kooperacji, pozwalający na wspólną zabawę 2 graczy przy jednym ekranie.

The Binding of Isaac
Zręcznościowe 28 września 2011
Zrealizowana na modłę produkcji roguelike, zręcznościowa strzelanina z elementami RPG, opracowana przez znaną z gry Super Meat Boy niezależną ekipę Team Meat. W grze wcielamy się w tytułowego Isaaca i przemierzamy kolejne losowo generowane podziemia, których struktura przypomina nieco pierwsze tytuły spod znaku The Legend of Zelda. Na każdym z poziomów czekają na nas zastępy przeciwników, wymagający bossowie, a także klasyczne zagadki logiczne, do których rozwiązania potrzebujemy np. monet, bomb, kluczy lub specjalnych kart. W grze zrezygnowano z typowego dla gier RPG systemu zdobywania doświadczenia. Na siłę naszej postaci wpływ wywierają specjalne wzmocnienia broni czy magiczne artefakty, które możemy nabyć w sklepach lub znaleźć w specjalnych skrzyniach oraz ukrytych pomieszczeniach. Dzięki możliwości łączenia elementów ekwipunku, wraz z postępami fabuły nasza staje się coraz potężniejsza. Rysunkowa oprawa gry nawiązuje do prostych zręcznościówek z epoki 8-bitowców.