Phantom Fury
Akcji 23 kwietnia 2024
Pierwszoosobowa strzelanka w klimacie retro, kontynuacja Ion Fury. Poza dynamicznymi walkami z licznymi wrogami, w których wykorzystujemy bogaty arsenał czy bioniczną rękę (aktywującą ataki specjalne), Phantom Fury kładzie dość silny nacisk na fabułę i interakcje z otoczeniem.
Ion Fury
Akcji 15 sierpnia 2019
Ion Fury (wcześniej Ion Maiden) to opracowana przez Voidpoint i wydana przez 3D Realms pierwszoosobowa strzelanka w klimatach science fiction. Gra przenosi nas w przyszłość i obsadza w roli najemniczki znanej jako Bombshell, ratującej ludzkość przed inwazją kosmitów. Produkcję zbudowano na znanym z Duke Nukem 3D silniku Build, który został przez twórców znacznie unowocześniony. Podobnie potraktowano mechanizmy rozgrywki – za fundamenty posłużyły rozwiązania z tego klasyka, ale odpowiednio rozbudowane. Zabawa koncentruje się na dynamicznych wymianach ognia, podczas których wykorzystujemy bogaty arsenał różnorodnej broni palnej. Praktycznie każda z nich ma alternatywny tryb strzelania lub obsługuje wiele typów amunicji. Mapy są duże, pełne rozgałęzień i nieliniowe, a wiele ich elementów jest interaktywna. Wszystko to ukazano w oprawie w stylu retro, z kanciastymi lokacjami i postaciami w formie dwuwymiarowych sprite’ów.
Bombshell
RPG 29 stycznia 2016
Utrzymane w realiach science fiction RPG akcji z widokiem izometrycznym, będące wspólnym projektem studia Interceptor Entertainment (Rise of the Triad) oraz firmy 3D Realms (seria Duke Nukem). W grze wcielamy się w postać najemniczki Shelly ‘Bombshell’ Harrison, której zadaniem jest uratowanie prezydenta Zjednoczonej Ziemi z rąk najeźdźców z kosmosu. W tym celu nasza bohaterka przemierza cztery zróżnicowane światy, brutalnie rozprawiając się kolejnymi hordami wrogów za pomocą swego największego atutu, jakim jest modyfikowalne, mechaniczne ramię. Do dyspozycji graczy oddano szereg wariantów broni do zamontowania w miejscu ręki, a każdy z nich możemy w toku rozgrywki dodatkowo ulepszać. Prócz tego w grze Bombshell nie zabrakło wszystkich charakterystycznych elementów gatunku, takich jak system zdobywania doświadczenia i rozwijania umiejętności, a także cała masa zadań pobocznych. Całość ubarwia specyficzne poczucie humoru, typowe dla większości produkcji twórców cyklu Duke Nukem.