Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka PSI: Syberian Conflict (PC)
OkładkaPSI: Syberian Conflict (PC)

PSI: Syberian Conflict PC

PSI: Syberian Conflict to strategia czasu rzeczywistego z elementami gier fabularnych, stworzona przez dość młode studio developerskie, Wireframe Dreams, które na rynku pojawiło się za sprawą mini-gry Sherlog.

Strategiczne | RTS | multiplayer | singleplayer | internet | LAN

Kolekcja gier
Obserwuj grę

PSI: Syberian Conflict Premiera PC

3marca2006

producent: Wireframe Dreams wydawca: Akella Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Gry podobne do PSI: Syberian Conflict

Warcraft II: Tides of Darkness

StarCraft

Z: Steel Soldiers

PSI: Syberian Conflict to strategia czasu rzeczywistego z elementami gier fabularnych, stworzona przez dość młode studio developerskie, Wireframe Dreams, które na rynku pojawiło się za sprawą mini-gry Sherlog. Można więc powiedzieć, iż PSI to pierwszy komercyjny produkt, który wyszedł z ich rąk.

Zacznijmy od warstwy fabularnej. W 1908 roku statek kosmiczny przewożący członków potężnej rasy Obcych, Evelonów, rozbił się na Ziemi. Ludzie znają to wydarzenie pod nazwą Katastrofy Tunguskiej - powszechnie uważano, iż na naszą planetę spadł ogromny meteoryt. Po ponad pół wieku nad miejscem katastrofy pojawiła się ekspedycja ratownicza. Jej głównym zadaniem było odszukanie dowódcy rozbitego statku. Niestety, nie wzięto pod uwagę, iż członkowie ekspedycji mogą natknąć się na tubylców. Pojawienie się Obcych w syberyjskiej tundrze, w momencie gdy Zimna Wojna osiągała swoje apogeum, wzbudziło żywe zainteresowanie sowieckiej wierchuszki, której członkowie postanowili zdobyć pozaziemskie technologie. Potęga Czerwonej Armii przeciw zaawansowanym technologicznie Obcych - kto wygra tę batalię?

Jak można się spodziewać, PSI: Syberian Conflict oferuje nam dwie kampanie, w których możemy opowiedzieć się po stronie Sowietów lub Evelonów. Składa się na nie szereg zróżnicowanych misji, w których musimy wykonywać postawione przed nami zadania. Każda ze stron konfliktu posiada na swoim stanie szeroki wachlarz różnorodnych jednostek bojowych, a także potężnych liderów, wyposażonych w unikalne, specjalne moce. Liderów tych po każdej misji możemy rozwijać podobnie jak w grach RPG, czyniąc z nich chodzące maszyny wojenne. Areny działań są dość rozległe, rozciągając się na przestrzeni nawet jednego kilometra kwadratowego. Trzeba zaznaczyć, iż tereny te przedstawione są bardzo szczegółowo i mają spory wpływ na nasze działania. Możemy np. walczyć na otwartych przestrzeniach, gdzie przeprowadzamy frontalny atak za pomocą dywizji czołgów, w miastach bądź też na terenach gęsto porośniętych lasami, doskonale nadających się na atak z zasadzki - każda lokacja wymaga innego podejścia taktycznego.

Fani "klasycznych" RTSów mogą poczuć się zawiedzeni brakiem możliwości wznoszenia budowli czy poszukiwania i pozyskiwania surowców potrzebnych do rozwoju. Twórcy PSI: Syberian Conflict skupili się wyłącznie na militarnym aspekcie rozgrywki. Interfejs gracza, prosty i intuicyjny, powoduje, iż działania podejmowane przez nas są naturalnym następstwem widocznych na ekranie akcji. Developerzy przygotowali też szereg wysokiej jakości animacji oraz efektów wizualnych, które pozwalają jeszcze bardziej zagłębić się w świat gry, a także realistyczną fizykę rozgrywki. Lokacje "żyją" - drzewa i trawa poruszają się przy podmuchach wiatru, w wodzie odbija się niebo oraz inne obiekty, a do tego dochodzą dynamiczne oświetlenia i cieniowanie oraz realistyczne efekty cząsteczkowe.

Ostatnia modyfikacja 26 lutego 2018

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna  

Nośnik: 1 DVD

Klasyfikacja PEGI PSI: Syberian Conflict

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

PSI: Syberian Conflict Wymagania sprzętowe

PC Windows

PC Windows

  • Zalecane:
  • Pentium IV 2GHz / Athlon XP 2000+
  • 512 MB RAM
  • 128MB akcelerator 3D (ATI Radeon 9600
  • nVidia GeForce 5800 i lepsze)
  • 600MB na HDD