7. Gry Zręcznościowe PlayStation 3
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 7. Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe na platformę PS3.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Rogue Stormers
Zręcznościowe prace wstrzymane
Rogue Stormers (pierwotnie znana także pod tytułami: DieselStörmers i Ravensdale) to opracowana przez zespół Black Forest Games gra akcji, łącząca elementy platformówki oraz strzelaniny. Fabuła gry osadzona została w dieselpunkowym uniwersum, łączącym realia fantasy z technologią silników spalinowych i obraca się wokół konfliktu pomiędzy ludzkimi rycerzami oraz orkami.
Blast Factor: Advanced Research
Zręcznościowe 2 sierpnia 2007
Oficjalny dodatek do gry "Blast Factor", oferujący między innymi ulepszoną grafikę, jedenastu nowych przeciwników, siedmiu ciekawie zaprojektowanych bossów oraz dwa premierowe tryby zabawy (Practice Mode i Hybrid Mode).
Gauntlet II
Zręcznościowe 3 maja 2007
Ogromny sukces gry Gauntlet spowodował, że już niecałe dwanaście miesięcy później, koncern Atari pokusił się o drugą odsłonę przygód nieustraszonej drużyny bohaterów, która marząc o sławie i bogactwie zeszła do zamieszkałych przez fantastyczne stwory podziemi.
Blast Factor
Zręcznościowe 23 marca 2007
Blast Factor to nieskomplikowana zręcznościówka, zaprojektowana wyłącznie z myślą o PlayStation 3. Zabawa polega na kontrolowaniu mikroskopijnego wehikułu, przemieszczającego się pomiędzy komórkami żywego organizmu.
Riff: Everyday Shooter
Zręcznościowe 11 października 2007
Everyday Shooter to prosta relaksująca produkcja, łącząca w sobie cechy gry muzycznej i strzelaniny w stylu Robotron 2084 lub Geometry Wars. Gra została opracowana przez firmę Queasy Games.
Beautiful Katamari
Zręcznościowe prace wstrzymane
Beatiful Katamari to kolejna odsłona niezwykle ciekawej japońskiej serii. Zabawa polega na toczeniu kuli, która powiększa się, gdy z czasem przyklejają się do niej znajdujące się na naszej drodze przedmioty (dokładnie tak, jak się to odbywa w przypadku śnieżnej bryły).
EDGE
Zręcznościowe 1 grudnia 2010
Minimalistyczna gra logiczno-zręcznościowa, opracowana przez ekipę studia Mobigame. W grze wcielamy się w zwyczajną sześcienną kostkę, którą musimy przeprowadzić przez ponad 60 poziomów, wypełnionych przeszkodami i łamigłówkami logicznymi.
GEX 3: Deep Cover Gecko
Zręcznościowe 1 października 2009
Trzecia odsłona serii gier platformowych o przygodach zgryźliwego gekona. Podobnie jak poprzedniczka, ta produkcja również utrzymana jest w humorystycznym tonie i otwarcie parodiuje inne dzieła popkultury.
Wonderbook: Wędrówki z Dinozaurami
Zręcznościowe 29 listopada 2013
Trzecia odsłona unikalnej serii gier, wykorzystujących autorskie technologie Sony, takie jak Wonderbook czy PlayStation Move. Dzięki współpracy ze stacją BBC Worldwide tym razem wybierzemy się w prehistoryczną podróż do świata, znanego z kultowego serialu "Wędrówki z Dinozaurami".
The Swindle
Zręcznościowe 28 lipca 2015
Dwuwymiarowa gra platformowa studia Size Five Games, łącząca estetykę steampunkową z kreskówkowym stylem graficznym. W grze The Swindle wcielamy się w rolę złodzieja włamującego się do różnego rodzaju chronionych kompleksów i kradnącego zgromadzone tam kosztowności. Wraz z postępami w grze zdobywamy kapitał, który możemy spożytkować na liczne ulepszenia sprzętu, w tym przede wszystkim głównego narzędzia pracy, czyli specjalnych, modyfikowalnych rękawic.
JUJU
Zręcznościowe 9 grudnia 2014
Pełna humoru, klasyczna platformówka 2,5D zaprojektowana przez polskie studio Flying Wild Hog. W grze JUJU ratujemy świat przed pradawnym złym duchem, przywołanym z innego wymiaru przez parę głównych bohaterów – tytułową pandę Juju oraz jej kolegę, jaszczurkę Peyo. Rozgrywka sprowadza się do eksploracji przemyślnych, dwuwymiarowych poziomów, wyszukiwania sekretów oraz bezkrwawej walki z rozmaitymi przeciwnikami, wśród których prym wiodą potężni bossowie.
Canabalt
Zręcznościowe 14 marca 2012
Prosta gra zręcznościowa, w której sterujemy bohaterem uciekającym przed nieokreślonym niebezpieczeństwem. Gracze nie kontrolują kierunku i szybkości z jaką się poruszają, mogąc jedynie przeskakiwać napotkane przeszkody.
Hyper Void
Zręcznościowe 10 lutego 2015
Zręcznościowa strzelanina typu shoot ‘em up, inspirowana klasykami gatunku (m.in. Gradius, Tempest). W debiutanckim dziele niezależnego studia deweloperskiego IN|Framez przejmujemy kontrolę nad statkiem kosmicznym przemierzającym tunele czasoprzestrzenne i stawiamy czoła obcej cywilizacji, mającej zamiar wymazać z kart historii wszelkie wzmianki o ludzkiej rasie.
Extreme Exorcism
Zręcznościowe 23 września 2015
Dwuwymiarowa platformówka, w której wcielamy się w egzorcystkę Mae Barrons specjalizującą się w przepędzaniu zjaw. W odróżnieniu od większości kolegów po fachu, Mae do walki z duchami używa wyrzutni rakiet, maczet, czarów i rozmaitych gadżetów. Rozgrywka w Extreme Exorcism opiera się na innowacyjnym pomyśle: pokonanego upiora zastępuje kolejny, który kopiuje ruchy bohaterki wykonywane w poprzedniej walce.
R-Type Dimensions
Zręcznościowe 21 maja 2014
Dwie klasyczne strzelanki znane z salonów gier (R-Type i R-Type II) w zupełnie nowej i odświeżonej wersji. Dobrą zabawę gwarantuje: kilkanaście poziomów, rozbudowany system modyfikacji uzbrojenia i tryb kooperatywny.
Steredenn
Zręcznościowe 27 czerwca 2017
Side-scrollowa strzelanina, opracowana przez niezależny zespół Pixelnest Studio. Gracz zasiada za sterami statku kosmicznego, a zadaniem, jakie czeka na wykonanie, jest eliminacja kolejnych fal przeciwników. Na naszej drodze stają zarówno występujący w ilościach hurtowych oponenci, których pokonanie nie nastręcza większych trudności, jak i mniej liczni bossowie, wymagający opracowania skutecznej taktyki bojowej.
Shovel Knight: Specter of Torment
Zręcznościowe 25 kwietnia 2017
Darmowy dodatek DLC do niezwykle ciepło przyjętej przez graczy platformówki Shovel Knight autorstwa studia Yacht Club Games. Głównym bohaterem rozszerzenia zatytułowanego Specter of Torment jest tytułowy Upiór, a opisana w nim historia rozgrywa się przed wydarzeniami opisanymi w podstawowej wersji gry. Cała zabawa opiera się na schemacie znanym z oryginalnego Shovel Knight, łącząc w sobie elementy dwuwymiarowej platformówki, przygodowej gry akcji oraz RPGa.
Age of Booty
Zręcznościowe 13 listopada 2008
Prosta gra strategiczna, przygotowana z myślą o casualowym odbiorcy. Wcielamy się w postać kapitana pirackiego okrętu, dążąc do osiągnięcia dominacji nad pozostałymi uczestnikami zabawy.
Mega Man 9
Zręcznościowe 25 września 2008
Kolejna odsłona przygód dzielnego Mega Mana. Przemieszczamy się w dwuwymiarowym środowisku, walcząc zarówno ze standardowymi przeciwnikami, jak również zdecydowanie silniejszymi bossami.
Heroes Over Europe
Zręcznościowe 15 września 2009
Gra lotnicza odtwarzająca walki powietrzne w czasach II wojny światowej. Autorzy nie zawracali sobie głowy realizmem i postawili na czysto zręcznościowy model lotu Gracze zasiadają ze sterami myśliwców i biorą udział w najsłynniejszych starciach na froncie europejskim, począwszy od ataku na Londyn a skończywszy na upadku Berlina w 1945 roku.
Bomberman Ultra
Zręcznościowe 11 czerwca 2009
Bomberman Ultra to kolejna część popularnej serii, sięgającej swoimi korzeniami lat osiemdziesiątych XX wieku. Gra skierowana jest do wszystkich, którzy lubią szybkie tempo i rywalizację.
PowerUp Forever
Zręcznościowe 11 grudnia 2008
PowerUp Forever to dynamiczna i niezwykle atrakcyjna wizualnie gra zręcznościowa, w której kierujemy wciąż ewoluującym statkiem, pokonując kolejne rodzaje przeciwników.
Piyotama
Zręcznościowe 9 sierpnia 2007
Gra logiczno-zręcznościowa, której ogólne założenia przypominają kultowego Tetrisa. Asystujemy w wykluwaniu się widocznych na ekranie jajek, łącząc obiekty tego samego koloru.
Bionic Commando Rearmed
Zręcznościowe 13 sierpnia 2008
Remake klasycznej dwuwymiarowej strzelaniny. Wcielamy się w postać tytułowego komandosa, wyposażonego w niezwykle przydatną mechaniczną rękę. Pokonujemy kolejne plansze, likwidując przeciwników.