Widok izometryczny - Gry PlayStation 1 po premierze
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry po premierze o tematyce widok izometryczny na platformę PS1.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Little Big Adventure
Przygodowe 19 lipca 1996
Rewolucyjna gra przygodowa z 1994 roku, zrobiona przez zespół Adeline Software International i wydana przez firmę Electronic Arts. Gracz staje się młodym Quetchu zwanym Twinsen, który staje do walki z tyranią Funfrocka.
Diablo
RPG 1 marca 1998
Ciesząca się olbrzymią popularnością gra z gatunku RPG akcji, wyprodukowana przez studio deweloperskie firmy Blizzard Entertainment. Fabuła Diablo osadzona została w fantastycznym świecie Sanktuarium, któremu grozi wielkie niebezpieczeństwo. Uwięziony w magicznym kamieniu dusz potężny Pan Terroru próbuje wydostać się z niewoli. Demon zdołał opanować umysły biskupa Lazarusa i króla Leorica, a także stworzyć armię kreatur, która zagraża mieszkańcom miasteczka Tristram.
Theme Hospital
Strategiczne 20 lutego 1998
Utrzymana w humorystycznym tonie gra strategiczna, w której zostajemy właścicielem szpitala. Celem zabawy jest umiejętne prowadzenie placówki medycznej i dbanie o jej rozwój.
Crusader: No Remorse
Akcji 1 marca 1997
Osadzona w przyszłości, izometryczna gra akcji stworzona przez twórców cyberpunkowego System Shock’a. Jako komandos i członek Światowego Konsorcjum Ekonomicznego (WEC), nasz bohater zostaje zdradzony, po czym postanawia przyłączyć się do wcześniej wrogiego Ruchu Oporu by pomścić swoją krzywdę.
Star Wars: Jedi Power Battles (2000)
Zręcznościowe 4 kwietnia 2000
Star Wars: Jedi Power Battles to wyprodukowana w 2000 roku przez firmę HotGen Studios gra zręcznościowa, której fabuła nawiązuje do pierwszego epizodu filmowego sagi Gwiezdnych Wojen.
Soviet Strike
Akcji 31 października 1996
Kolejna odsłona serii zręcznościowych strzelanek lotniczych, w których akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. To pierwsza część cyklu wydana na 32-bitowej konsoli.
Bomberman World
Zręcznościowe 28 stycznia 1998
Zręcznościowa produkcja, w której kierowane przez graczy postacie toczą potyczki na specjalnych arenach, próbując wysadzić wszystkich oponentów. To pierwsza odsłona słynnej serii wydana na PlayStation 1.
No One Can Stop Mr. Domino!
Logiczne 8 stycznia 1998
Hybryda zręcznościówki i gry logicznej, w której kontrolujemy antropomorficzne kostki domina. Nasze zadanie polega na tworzeniu reakcji łańcuchowych uruchamiających kolejne sztuczki; nim jednak tego dokonamy, musimy dokładnie poznać poszczególne plansze, uważając przy tym na niezliczone pułapki czyhające na naszych podopiecznych.
Trap Runner
Akcji 6 sierpnia 1998
Gra akcji wzbogacona o elementy taktyczne, w której gracze wcielają się w agentów walczących przeciwko sobie na trójwymiarowych arenach. Choć w Trap Runner możemy skorzystać z ataków wręcz i broni palnej, podstawowym orężem wykorzystywanym przez bohaterów są mordercze pułapki, które po rozstawieniu stają się niewidzialne dla przeciwników.
Micro Machines V3
Wyścigi 1 marca 1997
Micro Machines V3 to zręcznościowe wyścigi, w których gracze kierują niewielkimi, zabawkowymi pojazdami po zakręconych trasach wytyczonych w rozmaitych pomieszczeniach domowych.
SimCity 2000
Strategiczne 29 września 1995
SimCity 2000 to druga odsłona popularnej serii Sim City, w której jako burmistrz nowo powstałego miasta musimy doprowadzić je do wielkości, dbając o samopoczucie mieszkańców i odpowiednie zyski do budżetu.
Kurushi
Logiczne 30 września 1997
Kurushi (znane też jako Intelligent Qube) to trójwymiarowa gra logiczna, w której zadaniem gracza jest niszczenie kamiennych bloków o konkretnych kolorach w wyznaczonym czasie. Grę stworzyło studio epics Inc.
Backyard Soccer
Sportowe 28 września 2001
Gra sportowa poświęcona piłce nożnej. W trakcie zabawy gracze przejmują kontrolę nad drużyną dzieciaków z sąsiedztwa, marzących o piłkarskiej karierze. Całość utrzymano w przyjemnej dla oka, kreskówkowej stylistyce. Pomimo bajkowej otoczki i obecności power-upów, zasady jakimi rządzą się zmagania, nie odbiegają od tych, które znamy z prawdziwych stadionów.
Constructor
Strategiczne 1 października 1998
Humorystyczna strategia ekonomiczna, w której przejmujemy kontrolę nad własną firmą budowlaną, a naszym celem jest bezpardonowa rywalizacja z branżową konkurencją. Wznosząc odpowiednie warsztaty oraz domy na wynajem staramy się jednocześnie – przy pomocy niekoniecznie zgodnych z prawem środków – spowolnić rozwój naszych rywali.
Whizz
Zręcznościowe 15 lutego 1997
Będąca konwersją z komputerów osobistych kolorowa dwuwymiarowa platformówka, w której akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. Tytuł stawia przed sterowanym przez graczy humanoidalnym królikiem szereg wyzwań logiczno-zręcznościowych.
Return Fire
Akcji 12 kwietnia 1996
Zręcznościowa strzelanina wojenna, w której akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. Gracze przejmują kontrolę nad pojazdami, walcząc na kolejnych mapach o przejęcie flagi wroga.