Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Widok izometryczny - Gry PlayStation 1 po premierze - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry po premierze o tematyce widok izometryczny na platformę PS1 ułożone według daty premiery.

PS1

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

widok izometryczny
Backyard Soccer
Backyard Soccer

Sportowe 28 września 2001

Gra sportowa poświęcona piłce nożnej. W trakcie zabawy gracze przejmują kontrolę nad drużyną dzieciaków z sąsiedztwa, marzących o piłkarskiej karierze. Całość utrzymano w przyjemnej dla oka, kreskówkowej stylistyce. Pomimo bajkowej otoczki i obecności power-upów, zasady jakimi rządzą się zmagania, nie odbiegają od tych, które znamy z prawdziwych stadionów.

Star Wars: Jedi Power Battles (2000)
Star Wars: Jedi Power Battles (2000)

Zręcznościowe 4 kwietnia 2000

Star Wars: Jedi Power Battles to wyprodukowana w 2000 roku przez firmę HotGen Studios gra zręcznościowa, której fabuła nawiązuje do pierwszego epizodu filmowego sagi Gwiezdnych Wojen.

Constructor
Constructor

Strategiczne 1 października 1998

Humorystyczna strategia ekonomiczna, w której przejmujemy kontrolę nad własną firmą budowlaną, a naszym celem jest bezpardonowa rywalizacja z branżową konkurencją. Wznosząc odpowiednie warsztaty oraz domy na wynajem staramy się jednocześnie – przy pomocy niekoniecznie zgodnych z prawem środków – spowolnić rozwój naszych rywali.

Trap Runner
Trap Runner

Akcji 6 sierpnia 1998

Gra akcji wzbogacona o elementy taktyczne, w której gracze wcielają się w agentów walczących przeciwko sobie na trójwymiarowych arenach. Choć w Trap Runner możemy skorzystać z ataków wręcz i broni palnej, podstawowym orężem wykorzystywanym przez bohaterów są mordercze pułapki, które po rozstawieniu stają się niewidzialne dla przeciwników.

Diablo
Diablo

RPG 1 marca 1998

Ciesząca się olbrzymią popularnością gra z gatunku RPG akcji, wyprodukowana przez studio deweloperskie firmy Blizzard Entertainment. Fabuła Diablo osadzona została w fantastycznym świecie Sanktuarium, któremu grozi wielkie niebezpieczeństwo. Uwięziony w magicznym kamieniu dusz potężny Pan Terroru próbuje wydostać się z niewoli. Demon zdołał opanować umysły biskupa Lazarusa i króla Leorica, a także stworzyć armię kreatur, która zagraża mieszkańcom miasteczka Tristram.

Theme Hospital
Theme Hospital

Strategiczne 20 lutego 1998

Utrzymana w humorystycznym tonie gra strategiczna, w której zostajemy właścicielem szpitala. Celem zabawy jest umiejętne prowadzenie placówki medycznej i dbanie o jej rozwój.

Bomberman World
Bomberman World

Zręcznościowe 28 stycznia 1998

Zręcznościowa produkcja, w której kierowane przez graczy postacie toczą potyczki na specjalnych arenach, próbując wysadzić wszystkich oponentów. To pierwsza odsłona słynnej serii wydana na PlayStation 1.

No One Can Stop Mr. Domino!
No One Can Stop Mr. Domino!

Logiczne 8 stycznia 1998

Hybryda zręcznościówki i gry logicznej, w której kontrolujemy antropomorficzne kostki domina. Nasze zadanie polega na tworzeniu reakcji łańcuchowych uruchamiających kolejne sztuczki; nim jednak tego dokonamy, musimy dokładnie poznać poszczególne plansze, uważając przy tym na niezliczone pułapki czyhające na naszych podopiecznych.

Kurushi
Kurushi

Logiczne 30 września 1997

Kurushi (znane też jako Intelligent Qube) to trójwymiarowa gra logiczna, w której zadaniem gracza jest niszczenie kamiennych bloków o konkretnych kolorach w wyznaczonym czasie. Grę stworzyło studio epics Inc.

Micro Machines V3
Micro Machines V3

Wyścigi 1 marca 1997

Micro Machines V3 to zręcznościowe wyścigi, w których gracze kierują niewielkimi, zabawkowymi pojazdami po zakręconych trasach wytyczonych w rozmaitych pomieszczeniach domowych.

Crusader: No Remorse
Crusader: No Remorse

Akcji 1 marca 1997

Osadzona w przyszłości, izometryczna gra akcji stworzona przez twórców cyberpunkowego System Shock’a. Jako komandos i członek Światowego Konsorcjum Ekonomicznego (WEC), nasz bohater zostaje zdradzony, po czym postanawia przyłączyć się do wcześniej wrogiego Ruchu Oporu by pomścić swoją krzywdę.

Whizz
Whizz

Zręcznościowe 15 lutego 1997

Będąca konwersją z komputerów osobistych kolorowa dwuwymiarowa platformówka, w której akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. Tytuł stawia przed sterowanym przez graczy humanoidalnym królikiem szereg wyzwań logiczno-zręcznościowych.

Soviet Strike
Soviet Strike

Akcji 31 października 1996

Kolejna odsłona serii zręcznościowych strzelanek lotniczych, w których akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. To pierwsza część cyklu wydana na 32-bitowej konsoli.

Little Big Adventure
Little Big Adventure

Przygodowe 19 lipca 1996

Rewolucyjna gra przygodowa z 1994 roku, zrobiona przez zespół Adeline Software International i wydana przez firmę Electronic Arts. Gracz staje się młodym Quetchu zwanym Twinsen, który staje do walki z tyranią Funfrocka.

Return Fire
Return Fire

Akcji 12 kwietnia 1996

Zręcznościowa strzelanina wojenna, w której akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. Gracze przejmują kontrolę nad pojazdami, walcząc na kolejnych mapach o przejęcie flagi wroga.

SimCity 2000
SimCity 2000

Strategiczne 29 września 1995

SimCity 2000 to druga odsłona popularnej serii Sim City, w której jako burmistrz nowo powstałego miasta musimy doprowadzić je do wielkości, dbając o samopoczucie mieszkańców i odpowiednie zyski do budżetu.