Norm Koger’s The Operational Art Of War III PC
Norm Koger’s The Operational Art Of War III to kolejny tytuł z serii będącej absolutnym hitem dla wielbicieli tradycyjnych, turowych gier strategicznych. Osoby korzystające z programu mogą rozegrać dowolną bitwę mającą miejsce w dwudziestym wieku i obecnym stuleciu.
Norm Koger’s The Operational Art Of War III Premiera PC
5czerwca2006
producent: TalonSoft Inc. wydawca: Matrix Games/Slitherine Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Gry podobne do Norm Koger’s The Operational Art Of War III
Steel Panthers: World at War
John Tiller's Campaign Series
Flashpoint Germany
Norm Koger’s The Operational Art Of War III to kolejny tytuł z serii będącej absolutnym hitem dla wielbicieli tradycyjnych, turowych gier strategicznych. Tytułowy Norm Koger bierze udział w tworzeniu gier już od lat osiemdziesiątych, dwudziestego wieku. Na swym koncie ma tytuły odzwierciedlające prawdziwe i hipotetyczne konflikty, mające miejsce w różnych okresach historycznych: Red Lightning, Conflict: Middle East, Conflict: Korea, Stellar Crusade, TANKS, Age of Rifles, Distant Guns, The Russo Japanese War at Sea. Do jego dorobku trzeba też wliczyć serię The Operational Art Of War.
Sekret powodzenia kolejnych wersji The Operational Art Of War leży w niesłychanej elastyczności. Osoby korzystające z programu mogą rozegrać dowolną bitwę mającą miejsce w dwudziestym wieku i obecnym stuleciu (w tym I wojna światowa oraz pierwszy konflikt w Iraku). Co więcej, użytkownicy dostają do dyspozycji potężny zestaw narzędzi umożliwiających kreowanie własnych starć i kampanii. Bardzo ważnym elementem serii jest jak najwierniejsze odwzorowanie realiów współczesnych konfliktów. Najnowszy tytuł, stworzony przez Kogera i studio Matrix Games, wprowadza mnóstwo zmian, w stosunku do tego co oferowały poprzednie odsłony. Mają one na celu uwspółcześnienie i urealnienie rozgrywek. Zmiany dotyczą głównie silnika i narzędzi edycyjnych (m.in. poprawiona sztuczna inteligencja, podwojona licza elementów możliwych do umieszczenia w tworzonej kampanii, poprawiona grafika i efekty dźwiękowe, dodanie języka francuskiego i niemieckiego, dołączenie ponad trzech tuzinów łatek naprawiających błędy poprzednich wersji itp.), a także rozwoju technologii bojowej (różnicowanie zniszczeń w zależności od jakości pancerza celu, zmiana zasięgu broni przeciwlotniczej, uwzględnienie siły uderzenia pocisków jądrowych itp.).
Norm Koger’s The Operational Art Of War III zawiera wszystkie scenariusze z znane fanom z poprzednich wersji gry, a ponadto sto trzydzieści nowych, uznanych za najlepsze, z powstałych w ciągu ostatnich pięciu lat.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna Liczba graczy: 1 - 2
Nośnik: 1 CD
Ocena użytkowników: 7,7 / 10 na podstawie 42 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Norm Koger’s The Operational Art Of War III: Odpowiednia dla każdego wieku.
Norm Koger’s The Operational Art Of War III Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium 800MHz
- 128 MB RAM
- 32 MB akcelerator 3D
- Windows 98/ME/2000/XP
- 600Mb na HDD