Heroes & Castles 2 iOS
Kontynuacja hybrydy zręcznościówki i strategii typu tower defense, osadzonej w typowej krainie fantasy. Tak jak w pierwowzorze, w Heroes & Castles 2 kierujemy wojownikiem, na którego barki spada obrona twierdzy oblężonej przez armię potworów.
Heroes & Castles 2 Premiera iOS
14maja2015
App Store
14maja2015
producent: Foursaken Media
Angielskie napisy i dialogi
Heroes & Castles 2 to hybryda zręcznościówki i strategii typu tower defense. Grę opracowało studio Foursaken Media, czyli ekipa, która odpowiadała także za część pierwszą cyklu.
Akcja osadzona jest w standardowej krainie fantasy. Tak jak w pierwowzorze kierujemy pojedynczym wojownikiem, na którego barki spada obowiązek obrony twierdzy przed oblężeniem armii potworów.
Sterowanie przypomina typowe gry z kamerą umieszczona za plecami bohatera i otrzymujemy możliwość wyprowadzania kilku typów ataku, blokowania ciosów tarczą oraz aktywowania umiejętności specjalnych. Heros jest nieśmiertelny i gdy padnie pod ciosami nieprzyjaciół, to po pewnym czasie odradza się w zamku. Jednocześnie całe to zręcznościowe siekanie przeciwników wzbogacone zostało elementami strategicznymi. Musimy gromadzić złoto i za nie wzmacniać obronę grodu, stawiając np. wyższe mury i naprawiając powstałe w nich wyrwy lub konstruując wieże łuczników. Ponadto możliwe jest także szkolenie kilku typów jednostek, które następnie wyruszają na pole bitewne, aby wspierać nas w walce.
W porównaniu z pierwszą częścią znacznie zwiększona została skala bitew. Ponadto nie jesteśmy już ograniczeni tylko do obrony grodu. Zamiast tego po pewnym czasie przechodzimy także do ofensywy, podbijając terytoria wroga, budując na nich własne twierdze oraz oblegając te należące do rywali. Mocnemu rozbudowaniu uległ system walki. Pojawiły się nowe ciosy i masa dodatkowych typów uzbrojenia oraz ekwipunku. Rozszerzono również system rozwoju bohaterów oparty na drzewku umiejętności, które tym razem rozdziela się na trzy główne gałęzie dla każdej rasy/klasy.
Drastycznemu ulepszeniu uległa oprawa graficzna. Wszystkie modele mają więcej detali i pokryte są ostrzejszymi teksturami, ale największą różnicę robi nowy silnik odpowiadający za dynamiczne oświetlenie. Nie ma to jedynie znaczenia wizualnego, gdyż pojawią się starcia w nocy, których przebieg mocno odbiega od tych toczonych w dzień. Wprowadzono także zmieniającą się pogodę, która również wpływa na charakter potyczek.
Ostatnia modyfikacja 22 lipca 2015