Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

poradnik do gry29 marca 2010

Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet.

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - recenzja gry
Art of Murder: Karty Przeznaczenia - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2010

Światowa premiera 23 lutego 2010. Co łączy ofiary Karciarza? Dlaczego ich przeznaczeniem jest śmierć? Nicole Bonnet kontra kolejny seryjny morderca, czyli Karty Przeznaczenia – trzecia część Art of Murder.

Poradnik: Art of Murder: Karty Przeznaczenia

wiadomość16 marca 2010

"Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet."

Mordercy w grach - ścigasz czy jesteś ścigany?
Mordercy w grach - ścigasz czy jesteś ścigany?

artykuł12 marca 2010

Wiele wydano już gier, traktujących o mordercach - seryjnych, psychopatycznych, maniakalnych itd. Postanowiliśmy bliżej przejrzeć się temu tematowi w naszym najnowszym artykule.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.09.2009 14:12
zanonimizowany640799
9
Legionista

Pewnie będzie to samo jak z 2 poprzednimi bedzie wykonane słabo i z błędami.Zamiast 3 raz robić to samo mogliby zacząc nową grę wydać

11.10.2009 10:12
1
odpowiedz
zanonimizowany592871
7
Legionista

Bardzo lubię tematykę tej serii i na pewno zagram we wszystkie części :)

02.11.2009 14:12
😊
1
odpowiedz
zanonimizowany396713
22
Centurion

Ta seria gier z cyklu Art of Murder bardzo mi sie podoba. Mam dwie poprzednie czesci w ktore gralem. Cards of Destiny tez zapowiadaja sie ciekawie. Ja napewno je kupie.

06.11.2009 16:52
😡
odpowiedz
zanonimizowany564470
10
Legionista

City-interactive polska marka, a wydaje grę po angielsku i dodaje polskie napisy? Tragedia, kaleczenie mojego ojczystego języka

07.11.2009 01:13
1
odpowiedz
zanonimizowany680164
1
Junior

gra jest spoko ; )

18.11.2009 01:26
Chriso25
1
odpowiedz
Chriso25
153
Generał

City-interactive polska marka, a wydaje grę po angielsku i dodaje polskie napisy? Tragedia, kaleczenie mojego ojczystego języka

A mi napisy jak najbardziej pasuja ,przynajmiej klimat zostanie zachowany, w koncu bohaterka jest amerykanka wiec dlaczegoby miala mowic po polsku.

Co do gry to zobaczymy, poprzednie czesci nie byly jakies doskonale ale mi gralo sie w nie calkiem przyjemnie. Ciekaw jestem czy tym razem gra bedzie obslugiwac rozdzielczosci panoramiczne, czy tez moze dalej tworcy siedza w epoce monitorow crt i gra bedzie obslugiwac jedyna sluszna rozdzielczosc 1024x768.

21.01.2010 16:19
😊
odpowiedz
zanonimizowany438104
21
Chorąży
21.01.2010 16:22
😊
odpowiedz
zanonimizowany438104
21
Chorąży

Chriso25 -> AOM Karty Przeznaczenia to pierwsza przygodowka City, ktora obsługuje oba ratio; klasyczne 4:3 i panoramę. W klasycznym na stałe jest wyświetlany inwentarz, na panoramce jest ukrywany.

23.01.2010 15:23
1
odpowiedz
bear10
12
Legionista

Już nie mogę się doczekać. Po ukończeniu "Drzewa życia", zacieram ręce i na tą grę. Co jak co, ale przygodówki CITY robi dobre.

27.01.2010 19:42
odpowiedz
JohnnyD
46
Pretorianin

Czemu data wydania jest 12 luty jak gra już jest???

20.03.2010 00:38
odpowiedz
zanonimizowany592871
7
Legionista

Zagrałam, generalnie ok, chociaż bywają dłużyzny i niektóre rozwiązania są tak dziwne, że bez solucji się nie da. Gra w porządku, ale mam nadzieję, że na tym skończą i wymyślą coś nowego.

12.07.2010 15:00
1
odpowiedz
zanonimizowany396713
22
Centurion

Właśnie przeszedłem tę grę. Jak dla mnie, gra całkiem fajna. Zakończenie trójki jest takie że Nicole może odejść z FBI, daje to pole do kontynuacji tej serii w jakiejś nowej formule, chociaż kto wie jak to będzie naprawdę, jeżeli w ogóle będzie ciąg dalszy.

27.12.2010 17:47
😐
odpowiedz
Pawelacki
31
Centurion

Najbardziej czego nienawidzę w grach to niedoróbek. W szczególności, jeżeli jest to gra przygodowa. A tutaj niestety jest ich sporo i wyglądają jakby były popełnione z czystego lenistwa twórców. No bo po co się starać i robić animację np. wchodzenia po schodach? Po co robić animację przekazywania przedmiotów, skoro można zrobić jedną animację machania ręką i użyć ją później w 10 innych przypadkach? Po co wysilać się na gesty i mowę ciała (nie wspominam już o mimice twarzy), czyż nie wystarczy, że postacie podczas rozmów kiwają się jak drzewa na wietrze? Przygodówki są o tyle ciężkim gatunkiem, że trudno jest się wczuć w głównego bohatera. No bo przecież nie mamy widoku z perspektywy pierwszej osoby, nie decydujemy czy dana postać zginie, czy nie, nie mamy pełnej dowolności w poruszaniu się, ani w ingerowaniu w otoczenie. Jedyną rolę jaką odgrywamy, to zatroskanego pomocnika, który klikając i główkując stara się odgadnąć co autor (bohater) ma na myśli. Dlatego też te, wydawać by się mogło, nieistotne szczegóły jak powtarzające się w kółko teksty, ogólna drewnowatość postaci, brak głębszego zapoznania się z bohaterem (motyw z matką w szpitalu rozłożył mnie na łopatki) - pomimo ciekawego pomysłu ogólnego i nawet ciekawej historii - rozpieprzają klimat w drobny mak. Pomijam niektóre bezsensowne rozwiązania zagadek, na które nigdy bym nie wpadł, gdyby nie solucja i niektóre teksty, których powstydziłyby się nawet amerykańskie filmy akcji typu D. Grę ukończyłem, ale nie mogę wyzbyć się uczucia, że zmarnowałem czas.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze