Najciekawsze materiały do: Empire Earth: Sztuka Podboju
Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2003
Światowa premiera 18 września 2002. Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.
Rockstar kupuje producenta Empire Earth
wiadomość5 kwietnia 2008
Firma Rockstar Games zdecydowała się na sfinalizowanie zakupu studia Mad Doc Software. Producent znany ze stworzenia takich pozycji, jak cykl Empire Earth, czy też Bully: The Scholarship Edition już od pewnego czasu współpracował z twórcami sagi GTA, co wpłynęło bardzo pozytywnie na podjęcie przez nich ostatecznej decyzji.
- Empire Earth III już w produkcji 2007.02.17
- Koniec Stainless Steel Studios, twórców Empire Earth 2005.11.26
- Sequel Empire Earth w pierwszej połowie 2005 roku 2004.04.26
- GOL ASY, czyli Najlepsze Gry Roku 2003 - kategoria Dodatki / Rozszerzenia 2004.01.10
- Nowe tytuły od twórców Empires: Dawn of the Modern World 2003.11.19
- Recenzja: Empire Earth - Sztuka Podboju 2003.03.31
- "Złota" edycja Empire Earth już na sklepowych półkach 2003.03.05
Ciekawe, jak bedzie wygladac ta walka kosmiczna. Ale oprocz nowych jednostek przydaloby sie poprawienie AI (tak zeby np. nie dawal sobie po prostu wywabiac pojedynczych jednostek), wprowadzenie komendy "atak" czyli atakuj wszystko po drodze oraz "normalnego" patrolowania.
No ale to tylko dodatek, nie mozna zbyt wiele wymagac od autorow.
A ja się zastanawiam,czy misje będą tak samo trudne jak w orginale
Po Prostu Jestem Wielkim Fanem Empire Earth <Bardzo Dobry Dodatek>
mam trainera! jak komuś nie idzie granie w wersję PL bo nie ma do niej kodów to moge przesłąć trainera na surowce jego działanie jest troche skomplikowane ale działa mniejwięcej tak:
masz np.500 żelaza i chcesz zbudować coś co wymaga np. 400 żelaza klikasz na to lewym żeby zbudować a potem prawym aby anulowac i masz 900 żelaza a jak budujesz budynki i jednostki to nie tracisz surowców
ten trainer działa tez w podstawce w wersji PL
Jak grać przez IP odkąd Sierra zamknęła serwer.
Otóż otwieramy folder C: następnie Program Files, następnie Sierra, następnie Empire Earth.
Teraz otwieramy za pomocą notatnika plik WONlobby i tu zmieniamy na:
CDKeyCheck: false // was true
gdyż poprzednio było
CDKeyCheck: true // was false
Można się cieszyć grą EE. Od teraz EE1 nie wymaga żadnego cd key do gry.
Strona dla fanów EE1 EEC i AOC http://www.ee-reborn.de/
Chcesz ściągnąć szybko tę grę albo zaczerpnąć informacje:
gg 7719268 (czasem zaglądam, numer tylko dla inf EE1)
To już 8 lat Empire Earth!
Expert PRE ~ACU~1stLt elf
Elfor_PL
GL&HF
Hej, Ludziska, Towarzysze!
Mam pytanie odnaśnie dodatku do Empire Earth: The Art of Conquest. Otóż niegdyś, jakieś trzy lata temu, wraz z kumplem zakupiliśmy po egzemplarzu tego dodatku wraz z podstawką. Problem wynikł przy próbie wczytania kampanii. O ile u mnie działała Kampania Rzymska i Kampania Pacyfiku, Kampania Azjatycka przy ładowaniu trzeciego scenariusza się wysypywała. U kumpla natomiast gra się sama zamykała w czasie wczytywania pierwszego scenariusza Kampanii Rzymskiej i trzeciego Azjatyckiej. Ja osobiście próbowałem ów błąd na różne sposoby przeskoczyć, między innymi fałszując pliki kampanii i profile użytkowników, ale gra za każdym razem łapała się w czym rzecz i odmawiała dalszej współpracy.
Czy ma ktoś informacje na temat tego błędu? Dodatkowo zaznaczam, iż u kumpla gra sypała się na ekranie ładowania scenariusza, zaś u mnie zaraz po rozpoczęciu gry (raz nawet zdążyłem zobaczyć mapę, zanim gra się wyłączyła). Chciałbym zakupić kombo EE1 oraz EE2 z dodatkami za 26,99 wszak obawiam się, że błąd może znów się ujawnić.
Pracuję na systemie WinXP Professional + SP2, kompilacja z roku 2002. Mój sprzęt to:
1. Płyta Gigabyte z serii S3 (BIOS w późnej wersji 2007)
2. Procesor AMD Athlon 64 4800+ (dwurdzeniowy)
3. Pamięć operacyjna DDR2 667 MHz, 2 GB
4. Karta graficzna Gainward Nvidia Geforce 8600 GT silence 128 bit 256 MB RAM
5. Karta dźwiękowa zintegrowana Realtek (młoda kompilacja)
6. Dysk twardy Western Digital 250 GB
oraz:
laptop Acer Extensa 5220 z Celeronem 2.0 MHz, 1 GB pamięci, Chipset Intel 965, grafika X3100, dźwięk Realtek zintegrowany, BIOS v.1.32, dysk Toshiba 120 GB.
Na obu sprzętach podstawka działa całkowicie prawidłowo. Na laptopie nie testowałem dodatku.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
Mam identyczny problem z przejściem kampanii Azjatyckiej tzn. wyskakuje okienko błędu przy próbie uruchomienia 3 misji Azjatyckiej i także nie mam pojęcia co z tym zrobić.Dodam jeszcze,że swego czasu kupiłem 2 gry z dwóch różnych żródeł tzn. [ link zabroniony przez regulamin forum ] oraz Cenega i dzieje się to samo.Więc prosiłbym także o informacje jak to można obejść.
Mi sie dzieje to samo tzn.3 scenariusz Azjatów!To co u kolegów zaraz na de mną![HELP!]
Ludzie,TEN PROBLEM JEST PRZEZ SPOLSZCZENIE,tak naprawde wystarczy podmienić plik "Laugage.dll" na ten z angielskiej wersji i będzie działać,tak samo jest z 4 rosyjską w podstawce
Dla graczy EE1.
EMPIRE EARTH JEST WCIĄŻ GRĄ ONLINE.
Nieprzerwanie od 2001 roku można grać w EE1 online pomimo oficjalnego zamknięcia w 2008r serwerów Sierry. Z tym, że obecnie odbywa się to w inny sposób.
1. Jak grać przez IP odkąd Sierra zamknęła serwer.
Otóż otwieramy folder C: następnie Program Files, następnie Sierra, następnie Empire Earth.
Teraz otwieramy za pomocą notatnika plik WONlobby i tu zmieniamy na:
CDKeyCheck: false // was true
gdyż poprzednio było
CDKeyCheck: true // was false
PO tej zmianie EE1 nie wymaga żadnego cd key do gry.
2. Fani gry EE1 założyli własne LOBBY DLA GRACZY, gdzie obecnie gra do 200 osób dziennie głównie w godzinach wieczornych. ( Chiny mają swój własny serwer, tam się nie mieszamy).
Aby ściągnąć lobby należy zajrzeć tu: http://www.save-ee.com/portal.php
( Do tego trzeba też ściągnąć NET Framework, który stosunkowo długo się instaluje, ale to wszystko jest opisane na tej stronce)
3. Jeśli ktoś NIE POSIADA EMPIRE EARTH w swojej domowej bibliotece, ściągamy:
pisz gg 7719268 angielska wersja.
Są tam zawarte gry Empire Earth 1 EEC i dodatek AOC oraz patche, które my używamy aby pozbyć się glitch'ów.
Pytania gg 7719268
Da radę w grze losowej na Marsa polecieć? Jak tak to jak to zrobić?
żeby lecieć na marsa,jowisza,saturna itd musisz mieć kapitol i wybudować wszystko według tej kolejności:
obywatel--->kosmiczny dok--->kosm.Transportowiec i do niego napchać obywateli
~S~
Dla tych co są zdenerwowani tym,że kampania azjatycka nie działa:jestem w trakcie pracy nad nową kampanią podobną do tej azjatyckiej.
to świetnie XUN czekam!
Mniej więcej za ile możemy się tego spodziewać?
nie wiem... Ta kampania będzie składać się z ok. 30-40 scenariuszy, w których będzie muza H. Zimmera. Kampania będzie ciągła sie aż od roku ok.2020 do gwiezdnych wojen.
ALE jeszcze nic nie wiadomo
Ej a tak jeszcze o trainerze bo mam problem działają mi wszystkie opcje oprócz jednej 4- Szybkie Budowanie nie wiem jak to włączyc ani jak to działa klikam cztery i nic sie nie dzieje obywatele budują tak samo a jednostki tak wolno jak zawsze :( Prosze o szybką odpowiedź.
Nie musisz używać traiera do tego są kody. Jeśli masz polską wersję gry to wpisz "na imie mi metos", po tym masz szybkie budowanie, brak mgły wojny i po 10000 jednostek każdego rodzaju. Jeśli chcesz mieć więcej kodów to wpisz "pokaz cheat". Do niektórych kodów trzeba użyć polskich znaków (ł,ż,ć,ą,ę) po których nie można dalej pisać, wtedy trzeba wcisnąć prawy Ctrl i dalej piszemy.
Ps. Do XERXES[PL], ja mam polską wersję gry, więc nie mam spolszczenia, i też mam problem z 3 misją azjatycką. Ściągnąłem angielski .dll, wkleiłem, a wszystkie napisy były pytajnikami, i po chwili wywaliło mię do pulpitu. Co robić?!?
Mam mały problem, w pierwszej kampanii pokazują mi się wszędzie pomarańczowe plamy i tak samo jest w innych kampaniach .
Pomoże ktoś?
Dodatek trzyma poziom podstawki, jak chodzi o rozbudowanie kampanii i gameplay. Troszkę częściej zdarzały mi się w nim błędy, w porównaniu z głównym EE, z tego co pamiętam. Ale ogólnie jak komuś podoba się EE1, to Sztuka Podboju jak najbardziej powinna przypaść mu do gustu.